איך לבחור פינות אוכל מעוצבות לבתים עם ילדים קטנים?

אין ספק כי בשלב שבו יש ילדים קטנים בבית, רכישה של פינות אוכל מעוצבות הינה רכישה שצריך לבצע תוך שיקול דעת מדוקדק יותר. כאשר יש ילדים קטנים בבית שעות הארוחה הופכות למלוכלכות יותר, ואם אתם רוצים ליהנות עם הילדים מארוחה רגועה ולא לכעוס בכל פעם שהם זזים, חשוב מאוד שתקפידו לבחון לא רק פינות אוכל מעוצבות, אלא פינות אוכל שתוכלו לנקות בקלות ויתאימו לשימוש של ילדים קטנים, שימוש שהוא לא תמיד עדין.

רבים חושבים כי אין אפשרות לשלב בין השניים, וכל עוד הילדים קטנים עדיף להם לרכוש פינות אוכל פשוטות ולא מעוצבות, אך אתם בהחלט יכולים לעשות את זה. היום, יותר מתמיד, אתם יכולים למצוא מגוון רחב של פינות אוכל מעוצבות אשר גם יתאימו לשימוש של ילדים קטנים ותיהנו מהן בצורה הטובה ביותר.

סוג פינת האוכל

הדבר הראשון שיש לבחון כאשר בוחרים פינת אוכל הינו הסוג שלה – האם היא כוללת שולחן עגול או מלבן, מה הגודל של השולחן, לכמה מקומות ישיבה הוא מספיק, האם הוא נפתח ומאפשר הוספה של מקומות ישיבה נוספים ועוד. לפני שאתם בכלל מתרשמים מעיצוב בחנו את הפונקציונאליות של פינת האוכל, רק לאחר מכן תעברו לבדוק את העיצובים השונים.

בנוסף, בגלל שמדובר בפינת אוכל אשר מיועדת למשפחה עם ילדים קטנים אנו ממליצים לכם לבדוק כיצד ניתן לנקות את פינת האוכל במידה והיא מתלכלכת. שימו לב לבדוק לא רק ניקוי של השולחן עצמו, אלא גם הכיסאות והריפוד שלהם, דבר שרבים לא בודקים ומצטערים על כך מאוחר יותר.

סגנון העיצוב של פינת האוכל

כמובן, את סגנון העיצוב של פינת האוכל כדאי להתאים לסגנון העיצוב של שאר חלקי הבית בכדי לקבל את המראה המושלם כמו בתים מעוצבים אחרים שראיתם. זכרו כי בסופו של דבר מדובר בפינה משמעותית מאוד בבית אשר הינה בולטת ומשמשת אתכם רבות ולכן חשוב לדאוג לעיצוב שלה ולהשתלבות שלה עם המראה של הבית שלכם ועם סגנון העיצוב הכללי אליו אתם מתחברים ודרכו אתם מעצבים את שאר חלקי הבית.

אפשר לעזור?