ארונות אמבטיה מעוצבים מסייעים לליטוש עיצוב חדר השירות

חדר אמבטיה מעוצב הוא קודם כך חדר שיש בו ארונות אמבטיה מעוצבים. בשונה מהנעשה בהתקני אחסון קטנים כמו שידות ומדפי שירות, ארונות אמבטיה דקורטיביים הם התקנים שנבחרים על ידיכם במעמד המפגש עם האדריכל, מיד לאחר לקיחת המשכנתא בדרך כלל. לכן, כל מיני מונחים שהוא יציג במהלך הצפייה בקטלוג שלו עשויים להיות לא מובנים לכם, אך אמירת "כן" לכאלו מונחים עשויה (אם כי לא תמיד, אם התמזל מזלכם) להעיב על עיצוב ביתכם. לכן, הכנו לכם כמה אפשרויות להצגת ארונות אמבטיה מעוצבים אשר יצילו אתכם מטעויות. הכותרות של מאמר זה יהיו, למעשה, דגמי אותם ארונות, והשתייכותם העיצובית לבתים מעוצבים בסגנונות שונים.

ארונות אמבטיה מעוצבים מלבניים, פרזול מלבני, עם מראה

ארונות מהסוג הזה יתאימו בראש ובראשונה לעיצוב בורגני או אורבני, כלומר עיצוב שאינו כפרי. בדומה להם, גם שידות אמבטיה מעוצבות שתבחרו אחר כך עשויות להיות בעיצוב זה. בית על טהרת הבורגנות אינו חייב, אגב, להיות בית מודרני. ניתן לבנות בית עתיק בעיצוב בורגני. המשותף לבית הבורגני המודרני עם מקבילו העתיק הוא הצורה של התקני האחסון, והיא מאז ומעולם הייתה מלבנית. לכן, אם תכננתם בית כפרי והאדריכל המליץ על ארונות אמבטיה מעוצבים מלבניים, מומלץ להשיב בשלילה ולבחור ארונות עגולים או לפחות עם ידיות פרזול עגולות ומשקופי ארון אליפטיים.

ארונות אמבטיה מעוצבים עגולים עם מראה: הידיות ולעתים המשקופים עגולים ואליפטיים

ארונות אמבטיה מעוצבים מסוג זה יתאימו בעיקר לבתים בסגנונות הכפריים. הכפריות והצורה העגולה תמיד היו חברים טובים, משום שצורה זו עושה ההיפך מדיסטנס ומקרבת את הדייר לחמימות הביתית, וזה בדיוק האפקט הנדרש בעיצוב הכפרי. שידות אמבטיה מעוצבות שייבחרו לבית כזה – מומלץ כי ייבחרו באופן זהה.

תוספת תאורה לבית לארונות שלכם

האדריכל ימליץ לא אחת להציב תאורה לבית ממש על גוף הארון, בעיקר על המראה. לזה תמיד מומלץ להסכים משום שלא רק שזה יגביר באופן מובהק את התאורה בחדר, זה יציג לכם את המראה הרבה יותר טוב, וההנאה באיפור ובסידור הפנים היומי תהיה מובהקת הרבה יותר כשהמראה עטופה בספוטים ולדים. תאורה לבית המשמשת חדרי אמבטיה בדרך כלל תכיל ספוטים במעלה המראה, לדים בצדי הארון, ותאורה מרכזית בתקרה של החדר. תאורה לבית באופן כללי, ולא רק בחדר האמבטיה היא אחד מהסממנים המובהקים של בתים מעוצבים.

אפשר לעזור?