ארונות אמבטיה מעוצבים עם מראות שקופות ופרזול מקורי

בתים מעוצבים התבססו מאז ומתמיד על חדרי השירות שלהם. חדרי שירות אינם רק חדרים ציבוריים הנמצאים בפרונט, כמו הסלון ופינת האוכל, אלא גם ובעיקר חדרים הנמצאים בעורף הדירה על פי רוב: המטבח וחדר האמבטיה. האורחים שלכם יפגשו במוקדם או במאוחר גם בחדרים הללו וכמובן שגם אתם צריכים ליהנות מאד מהמראה שלהם: זכרו שעם זה אתם מתחילים את היום ולזה אתם חוזרים מהעבודה או מהסידורים היומיים. כיצד, אם כן, מעצבים חדר שירות? ניקח את חדר האמבטיה כדוגמה מייצגת.

ארונות אמבטיה מעוצבים

בתים מעוצבים חייבים להכיל חדרי אמבטיה מעוצבים, וכאלו מבוססים על ארונות דקורטיביים. ארונות אמבטיה מעוצבים יכולים להתבסס או על המפלס התחתון של החדר, כלומר על הרצפה וסביבתה, או על החלק העליון, כשהם צמודים לקיר וחלקיהם העליונים נושקים לתקרה. ארונות אמבטיה מעוצבים יכולים להיות גם משולבים, גם עם חלק תחתון רצפתי וגם עם חלק עליון המתחיל מלב הקיר בחדר ומסתיים בתקרה וסביבתה. ארונות אמבטיה מעוצבים חשוב לבחור נכון הן בצבע והן בצורה. במידה וזה בית קיים, ומלץ להתייעץ עם מעצב פנים. במידה וזהו בית חדש, החליטו מה יהיה סגנון העיצוב בו, ופעלו לרכישת ארונות אמבטיה מעוצבים לפיו. התייעצו עפ מעצב פנים במידת הצורך.

מאפייני הארונות: פלטות זכוכית אפשריות. פלטות עץ בציפוי פורניר אפשריים. ניתן להשיג דגמי ארונות בכל צבע. ידיות הפרזול טלסקופיות, מרובעות, קטנות או גדולות.

שידות אמבטיה מעוצבות

אלמנט נוסף שחשוב להכיר הוא שידות אמבטיה מעוצבות. שידות, שלא כמו ארונות, יכולות להיות בתוך תא הרחצה ממש, כשהן עויות ממתכות אלחלד, או מחוץ לתא הרחצה, כהשלמת התכולה של הארונות. בתים מעוצבים בהם חדר האמבטיה מעוצב בדרך כלל יכילו גם שידות אמבטיה מעוצבות לצד הארונות, ולא רק בתוך תא הרחצה. בדומה לארונות, גם שידות אמבטיה מעוצבות היינו ממליצים לבחור על פי עיצוב הבית. אם זה בית שרק מתחיל להתעצב, גבשו תבנית ולוו את עצמכם עם מעצב פנים. אם זהו בית קיים, פנו למעצב פנים שיסייע לכם לבחור שידות אמבטיה מעוצבות בהתאם לתבנית העיצוב הקיימת בחדר. זכרו כי בתים מעוצבים הם בתים בהם כל רכיב אחסון הוא רכיב פונקציונלי וגם דקורטיבי, ואין לכך תחליף.

מאפייני השידות: ניתן להשיג בצבעים כסופים להטמעה בתאי מקלחות. שידות חיצוניות ניתן להשיג בצבעים מגוונים.

מתלבטים לגבי עיצוב הבית? אנחנו תמיד נמצאים לשירותכם!

אפשר לעזור?