בתים מעוצבים בהתאמה אישית לכל דייר

מאז ומעולם בתים מעוצבים סימלו וסימנו את הדייר אשר גר בתוכם. עוצמתם מעידה בעד עצמה, ולכן משפיעה גם על היחס לדייר שגר באותם בתים. בתים מעוצבים בסגנונות מסוימים, למשל כפרי או בורגני עתיק ישדרו מסר של אהבה ומשיכה לתחום העץ והצבעים החומים, בעוד בית מודרני יסמל חדשנות ופריחה. כל דייר יכול וצריך לדעת לבחור את הנדבכים השונים של עיצוב ביתו על פי טעמו האישי. אם זו הפעם הראשונה שאתם חווים כזו חוויה, קבלו מאתנו מספר עצות שיסייעו לכם לצלוח את עיצוב הבית.

הסלון ופינת האוכל – אבן היסוד של עיצוב הבית

פינות אוכל מעוצבות וסלונים דקורטיביים מהווים את עוצמתו העיקרית של הבית. חדרי השירות, אשר בדרך כלל ממוקמים בצדי הבית, וחדרי המגורים הממוקמים בעומקו אינם משפיעים ברזוננס שלהם על עיצוב הבית כמו הסלון אשר לא ניתן להתעלם מעיצובו. פינות אוכל מעוצבות נדרשות במיוחד אם הן מחוברות לסלון, ועל כן משפיעות גם על עיצובו.

התאורה הביתית – אחד מהפרמטרים החשובים בעיצוב הבית

גופי תאורה לבית אינם מה שהם היו בעבר. גופי תאורה כיום הרבה יותר מרהיבים, דקורטיביים ומעוצבים ממה שהם היו בעבר, בשל כך שהם נעשים על ידי מעצבים מקצועיים מפקולטות לעיצוב וממשרדי עיצוב מובילים. לכן, חשוב לדעת לבחור אותם בתבונה ממש כשם שבוחרים פסל או ציור חדש לתלייה על הקיר. העצה שלנו היא התייעץ עם יועת תאורה שגם יסייע לכם בכינון העיצוב וגם בבחירת הנורות שיספקו את תנאי התאורה הנדרשים לכל חדר: סלון, פינת אוכל חדרי מגורים וחדרי שירות כאחד.

הכתובת שלכם לעיצוב הבית: משרד מעצבי פנים ואדריכלים

רק משרדי עיצוב ואדריכלות יקחו את הבית שלכם הכי רחוק שאפשר, ישלבו בו תאורה וריהוט ייחודיים ויתרמו לחידוד העיצוב גם של בית קיים אשר עומד על תילו זה מזמן. משרד זה יסייע לכם לבנות עיצוב אדריכלי לבית חדש וכן לתכנן מחדש בית ישן אשר זקוק להקצוע הולם לקראת המגורים בו או יישום ההשקעה שבתוכו. בתים מעוצבים המבוססים על סלונים דקורטיביים, פינות אוכל מעוצבות, חדרי אמבטיה מרהיבים ביופיים, גופי תאורה לבית שעוצבו על ידי טובי אדריכלי המוצר, ועוד – מכניסים אושר ושמחה לכל דייר.

 

אפשר לעזור?