בתים מעוצבים – הכירו הכל על הארונות, הרהיטים והתאורה שלכם

פעולה כמו תכנון בתים מעוצבים אינה קלה, ועשויה להיות מעט מורכבת עבור דיירים חדשים. לכן, מומלץ מאד לשאול לסיוע מקצועי של מעצבי בית בפורטלים מקצועיים. הם יעניקו לכם ייעוץ בשלושה נושאים מהותיים, אשר סוגרים לכם בתים מעוצבים מכל כיוון אפשרי. הראשון יתמקד בעיצוב החדרים העיקריים של המרחב המשותף לכלל הדיירים: הסלון ופינת האוכל. השני יתמקד בעיצוב חדרי המגורים, והשלישי בחדרי השירות, כמו למשל חדר האמבטיה.

עיצוב סלונים ופינות אוכל

ארונות ופתרונות אחסון: מזנונים, ועמדות בידור.

רהיטים: מערכת ישיבה, או פינת ישיבה, שולחנות, בפינת האוכל שולחן עגול או מלבני מוגבה, וכסאות סביבו.

תאורה: אם המרחב גובל עם החצר ויש חלון בלגי: ספוטים בחלון. אם יש מראה ניתן לשים ספוטים במראות. תאורת לד מרכזית על התקרה ובחלקים העליונים של הקירות.

עיצוב חדרי מגורים

ארונות ופתרונות אחסון: לבגדים ולנעליים. יש להתקין גם כונניות ספרים, שידות לילה ומדפים לפי הצורך.

רהיטים: מיטת שינה יחידה או זוגית, ספה לאירוח (למשל ספת נוער), פופים ופתרונות ישיבה ניידים.

תאורה: מנורה מרכזית בחדר. אם החלונות גדולים ובעלי נוכחות מוטב להאיר את הזגוגית עם תאורת לד או ספוטים. בחלונות קטנים אין בכך צורך.

חדרי מקלחת ושירותים

ארונות ופתרונות אחסון: בתים מעוצבים יכילו בחדרי האמבטיה שלהם ארונות עץ יחיד או סנדוויץ', כולל שידות.

רהיטים: אין.

תאורה: יש להיות יצירתיים בפרטי תאורה לבית למקלחות, לבחור רק מנורות גבוהות ולא נמוכות, להתבסס על תאורת לד הן במנורה המרכזית והן כאשר מבקשים להאיר מראה או ארון זכוכית.

מי מסייע לכם לתכנן בצורה זו בתים מעוצבים?

בתים מעוצבים מתוכננים על ידיכם בשיתוף ובייעוץ של חברה מקצועית המיישמת פתרונות מוצר ופתרונות אדריכליים בבתים. החברה תסייע לכם למצוא מוצרים של אדריכלי מוצר כמו שולחן עגול נפתח לפינת האוכל בעיצוב מיוחד, כסאות ושולחנות לסלון ולחדרים, ופתרונות אחסון לחדר האמבטיה ברמה גבוהה מאד. החברה תציג לכם פריטים רבים של ארונות ורהיטים ותסייע לכם לבחור את אלו המתאימים ביותר לעיצוב דל"ת אמותיכם. בסופו של תהליך גם הדירות שלכם יהוו בתים מעוצבים, בין אם הן נמצאות בבניינים ובין אם מדובר בדירות צמודות קרקע.

אפשר לעזור?