בתים מעוצבים עם מוצרים אדריכליים מובילים

מאז ומתמיד נודעו בתים מעוצבים כיעד לרוכשי דירות. במיוחד כיום, כשדרכי רכישת הנדל"ן סבוכות ומכעיסות קהלים רבים בחברה, מי שהגיע לדירה ועבר את כל חסמי הביורוקרטיה והחסמים הכספיים התלויים בכך, לא יוותר על הממלכה שלו ועל עיצובהּ באופן מעורר השראה. על מנת שלא תעשו טעויות נפוצות, אשר חזרו על עצמן פעמים רבות – להלן סט המוצרים שאנו ממליצים עליהם בכל בית ובכל דירה, בהתאמה לתכונותיהם הקיימות.

פינות אוכל מעוצבות

פינות האוכל והסלונים בדרך כלל מחוברים זה לזה, אך אין זה מחייב המציאות. המשותף לסלון ולפינת האוכל רב מנשוא. שניהם חדרי אורחים, ולא בכדי: הם חדרים מייצגים המשקפים את מראה הבית כולו. פינות אוכל מעוצבות על פי צורת החדר, צורת התכולה הקיימת בו והצבעים הדומיננטיים שלו. אם, למשל, קניתם בית עם קירות בצבע עץ והחלטתם שלא לשנות זאת, כנראה שפינת האוכל שלכם תהיה זקוקה לריהוט בצבעים דומים ובצורות המשקפות את אלו הקיימות. אם המשקופים בדלתות שמסביב לפינת האוכל עגולים, וכמוהם גם פרופילי החלונות, כנראה שתצטרכו כסאות ושולנחות עגולים. בנוסף, אם הבית קטן אבל צפוי לארח לא מעט אורחים בחגים ובמועדים, מומלץ לשקול לרכוש ריהוט נפתח. ריהוט אשר יכול לעבוד בגרסה מוקטנת כשהוא סגור ובגרסה מוגדלת כשהוא פתוח, כמו למשל שולחן עגול נפתח.

תאורה לבית

תאורה לבית היא נדבך חשוב כשמתכננים בתים מעוצבים. התאורה היא ללא ספק אייטם מנחה, וכיום הוא לא מובן מאליו. בשל התפתחות טכנולוגיית ה- LED, ישנן לא מעט נורות צבעוניות, ולא רק בצבעי הצהוב והלבן המוכרים לנו מקדמת דנא. בנוסף, יש שיפור גם בתצוגת התאורה על גופי התאורה, שנהפכו למעוצבים ומפוסלים היטב.

חדרי השירות בבית

בתים מעוצבים הם בתים אשר גם החדרים בהם ניתן שירות לדייר לאורח, כמו למשל חדר האמבטיה והמטבח, הם מעוצבים ולא רק משמשים לעבודה. האופן בו יוצקים את הטיח שם (בגרסה תרמית או אקרילית), בוחרים את הצבע ואת אריחי הקרמיקה מאד חשוב ותורם להצלחת עיצוב החדר. בנוסף, יש לבחור ארונות ושידות המתאימות לאחסון הציוד הקבוע שבתוכו. בדרך זו תוכלו לדעת שלפניכם בית מעוצב שנועד לשמש אתכם לשנים רבות ולשמש כבית לתפארת בהשוואה ליתר הבתים באזור המגורים.

 

 

אפשר לעזור?