המדריך לשיבוץ גופי תאורה לבית בחדרים השונים

גופי תאורה לבית היוו מאז ומתמיד גורם חשוב מאד בעיצוב הבית. על מנת להקל עליכם את מלאכת עיצוב התאורה בבית, מיפינו לכם חדרים טיפוסיים בהם הגדרנו סוגי מנורות שמומלץ להציב. באמצעות מדריך זה, כל בעל בית חדש יידע מה לעשות בחדרים שלרשותו על מנת להפוך אותם למעוצבים ביותר באמצעות מהלכים פשוטים בתחום התאורה.

הסלון ופינת האוכל

בתים מעוצבים צריכים להכיל גופי תאורה לבית המתאימים לחדרי אורחים אלה. אנו ממליצים להאיר ישירות מעל לשולחן פינת האוכל ומעל לשולחן הסלון עם איזשהו גוף תאורה מרכזי, או להציב כמה נורות על כבל גרילנדה אשר מוטמע בגוף תאורה כמו נברשת למי שמעוניינים בעיצוב עתיק. קיימים גם פתרונות תאורה לסלון מודרניים המבוססים על מספר נורות לד בפס צבירה אשר נמצא בתוך פלטת תאורה בטוחה למשתמש, לא עשויה מזכוכית ולא מכילה חלקים חדים או מתחממים.

חדרים הסמוכים לחלונות ולוויטרינות

עבו את החדרים הללו עם ספוטים מעל לזכוכית של הוויטרינה. המהלך צפוי ליצור אפקט תאורה זוהר מאין כמוהו, משום שהדחיפה לעוצמה של התאורה ניתנת גם מהאור וגם מהזכוכית. זה גם ייצור אפקט מראה ויהפוך כל זכוכית לבעלת השתקפות שתאפשר לכם להביט בעצמכם ממש כמו במראה אמתית.

מקלחות ומלתחות

חדרי שירות אלו זקוקים למספר פתרונות תאורה ייעודיים. ראשית כל, התקינו מעל למראה 2-3 ספוטים, תלוי בגודל שלה. הם צפויים להגביר את עוצמת האור בחדר, ואם החדר קטן מספיק זה יכול לבוא במקום התאורה המרכזית. אם אתם צריכים תאורה מרכזית, מיותר לציין שאלו חדרים שיש בהם זרימה של מים ועל כן תצטרכו גופי תאורה לבית מאובטחים, ללא חלקים חשופים העלולים לגרום לקצר ולנתק. אנו ממליצים, בהקשר זה, על גופי תאורה צמודי-תקרה ובשום אופן לא על גופי תאורה תלויים.

מעברים, פרוזדורים ומסדרונות

ניתן לספק לכם גופי תאורה לבית לרצפה שיאירו מלמטה למעלה, גופי תאורה לבית ליד מראות, ספוטים ולדים שונים. כמו כן, גופי התאורה המרכזיים, על התקרות, ניתנים לשיבוץ בשלל דרכים, בין באמצעות תלייה עם חוט ובין באמצעות הצמדות לתקרה, תלוי בגוף התאורה אשר בחרתם.

גופי תאורה לבית, לחדרי המגורים, לחדרי השירות ולמסדרונות הוא המומחיות שלנו: צרו קשר למידע נוסף!

 

אפשר לעזור?