טיפים מקצועיים על בחירת ארונות אמבטיה מעוצבים

כאשר אתם מבקשים לבחור ארונות אמבטיה מעוצבים, העיצוב שלהם מאד חשוב, ואף קריטי למדי. בחדר האמבטיה, למעט חדרי ארונות כאלו ואחרים, יש הכי הרבה מקום לאחסון יצירתי, החל ממדפים ועד שידות. הארון יקבע את זהות התקני האחסון היותר זוטרים, ולכן בחירת העיצוב שלו מאד חשובה וקריטית. ההמלצה היא להיצמד למבנה הקיים של החדר: צורתו, צורת המשקופים ופרופילי החלון שלו וצבעיו הקיימים על הקירות ועל הרצפה.

בחירת הארון מומלצת לביצוע על פי מראה החדר

מראה החדר מתחלק ל- 2 פקטורים עיקריים: צבע וצורה. אלמנט הצורה נגזר מאלמנט החדר, שבדרך כלל מלבני, עם קירות המשלימים למלבן, אבל זה לא הכל. בשביל לקבוע איזו צורה דומיננטית יותר בחדר, יש להביט על המשקופים של הדלתות ועל הפרופילים של החלונות ולהסיק מהי ההתאמה הטובה ביותר. חדר שיש בו יותר משקופים ופרופילים עגולים יושפע לטובה מן הצורות העגולות ולהיפך. לכן, ארון שמתאים לחדרים בעלי ניסוח עיצוב עגול יהיה ארון עם פרזול עגול, ידיות עגולות ומשקופים עגולים או הדלתות. כמובן שאם החדר הוא מלבני או ריבועי, ההיפך הוא הנכון. באשר לאלמנט הצבע, יש להתרשם מהאריחים ברצפה ובקיר ולגבש את צבעו של הארון בדומה להם.

בחירת הארון מומלצת על פי האחסון הנדרש לכם

אחסון של משפחה אינו כמו אחסון של זוג או פרט בודד. אחסון של אדם שיש לו מעט חפצי רחצה אינו כמו אחסון של אדם שסוחב עמו מכשירים, תכשירים ותמרוקים רבים המיועדים לחדר זה. היקף הארון חייב לשקף את היקף החפצים שלכם.

שלבו תאורה לבית בארון שלכם

ברוב סוגי הארונות ניתן לשלב תאורה לבית. ארונות אמבטיה מעוצבים ואפילו שידות אמבטיה מעוצבות ניתנות להכלה של מנורות לד על פסי צבירה צדיים אשר באמצעות צבע האור משלימים את העיצוב. ניתן להטמיע גם ספוטים מתחת למראה של הארון בשביל להגביר את עוצמת האור הבוקע ממנה ולהשיג השתקפות טובה יותר מבעדה. שילוב יצירתי בסגנון זה של התאורה בחדר גורם גם לשיפור הראייה בחדר וגם לשיפור הנוסח העיצובי שלו כחלל פנימי בבית. תאורה לבית בעיצוב חד היא מה שנדרש לכם בשביל להפוך את החדר שלכם לפנינה מיוחדת במינה.

 

אפשר לעזור?