פינות אוכל מעוצבות בהזמנה אישית

בתים מעוצבים הם בתים אשר יש בהם פינות אוכל עם קווי מתאר ברורים, או כחלק מחדר המטבח. מה שבטוח, שולחן אוכל בודד וקטן אינו יכול לשמש פינת אוכל בבית שכזה. פינות אוכל מעוצבות אינן רק סממן של מקום מענג לבלות בו כאשר סועדים את הארוחות היומיות. זהו סממן של עוצמה, ניתן לערוך ישיבות עסקיות ומשפחתיות במקום הזה, וזה משדר גם סטטוס של מעין חדר אורחים נוסף לסלון. לכן, טוב תעשו אם תתכננו היטב את מערך הריהוט והתאורה בחדר זה, ותיהנו מעיצוב בית מכובד באופן חסר תקדים.

שולחן פינת האוכל

רכיב הריהוט המרכזי בפינת האוכל הוא השולחן. שולחן פינת האוכל יכול להיות מעוצב בשלל דרכים: שולחן מלבני סטנדרטי, שולחן עגול, ועוד מגוון רחב של צורות סגורות. כמובן שפרמטר הגוון (הצבע) חשוב לא פחות מפרמטר הצורה, והוא תלוי לא מעט בתאורת הסלון שלכם. תאורת סלון לבנה, צהובה או לד צבעונית משפיעה רבות על בחירת השולחן שלכם. האור שמשתקף עליו, ושמוחזר ממנו, הוא חלק אינטגרלי לא רק מעיצוב פינת האוכל, אלא מעיצוב כל חדר שיש בו פריטים דוממים כמו רהיטים, וילונות ופרופילים של דלת וחלון. לכן, בחירת השולחן מורכבת, ומצריכה ליווי מקצועי של מעצב בתים המתמחה בפינות אוכל.

כסאות פינת האוכל

למעשה, בחירתם היא הקלה והפשוטה יותר. על פי רוב, שולחן שנבדק ונמצא מתאים לפינת האוכל שלכם יגיע עם סט כסאות, וגם אם זה לא המקרה, מציאתם תהיה פשוטה יותר מניסיון. יחד עם זאת, לעתים ניתן דווקא בתחום הפשוט הזה, לבחור כסאות שאינם מובנים מאליהם, משום שהם ייראו, על פניו, שונים מהשולחן, אבל זה לא אומר שהם לא מתאימים לו מבחינה דקורטיבית. לעתים דווקא כסאות כאלו הם שנדרשים לעיצוב הבית, ולכן התייעצות עם מעצבי פנים לגביהם יכולה לחדד ולהעשיר מאד את עיצובה של פינת האוכל שלכם. בתים המכילים פינות אוכל מעוצבות אשר תוכננו בעזרתם של אדריכלים ומעצבי פנים הם בתים המשדרים יוקרה, עוצמה, ועיצוב ברמות הגבוהות ביותר. שווה לכם להשקיע עכשיו בפינת האוכל וליהנות מתוצרים חסרי תקדים לשנים רבות וארוכות, וכמובן – ליהנות עד מאד בכל פעם שתשבו לאכול מסביב לשולחן.

אפשר לעזור?