פינות אוכל מעוצבות בהתאמה לבית קיים

עיצוב של פינות אוכל הוא נושא שכדאי מאד לחדד אותו גם עבור דיירים שכבר גרים בבית מעוצב משלהם. פינות אוכל מעוצבות מהוות חלק מרכזי בעיצוב הבית, ולכן ההשקעה בהן מאד חשובה. חדר המשמש גם לכינון ישיבות וגם לארוחת הסעודות היומיות הוא חדר בו תמצאו את עצמכם מבלים לא מעט, ולכן חשוב מאד להקפיד על העיצוב, על מנת שתוכלו ליהנות משהייתכם בחדר, וגם לגרום לסובבים אתכם ליהנות יחד אתכם.

בתים מעוצבים יכילו תמיד פינות אוכל מעוצבות

בתים המוגדרים מעוצבים הם קודם כל בתים בהם רחבות האירוח, הסלון ופינת האוכל, הן רחבות מעוצבות. פינות אוכל מעוצבות, המבוססות על שולחן עגול נפתח פרי תכנונם אדריכלי הבוטיק, או שולחן מלבני אורבני המתאים לבתים יותר מודרניים, וכן כסאות מעוצבים לישיבה לידו, הן פינות האוכל אותן אתם צריכים. פינות אוכל מעוצבות אשר תוכננו היטב יקרבו מאד את הבתים שלכם להיות בתים מעוצבים. בכך שעיצבתם חדר זה, סיימתם לפחות 70% מעבודת העיצוב, למעשה.

כיצד נתאים את פינות האוכל לצרכן

הצרכן צריך לדעת מה הוא בדיוק צפוי לעשות בפינת האוכל שלו: האםהוא מתכוון לארח בה קבוצות גדולות של אורחים, וגם לבלות בחיק משפחתו הקטנה, או שמא מדובר בשולחן שיישמש את המשפחה בלבד? במידה והאפשרות הראשונה נכונה, אנו ממליצים לקנות שולחן עגול נפתח אשר בברירת מחדל הוא קטן, אך הוא יכול להיפתח לשולחן גדול, וכך באירועים השולחן גדל ובשגרה הוא קטן. עטד עצה היא לקנות שולחן מלבני נשלף משני צדיו או שולחן מלבני עם הרכבה של 2 משטחי הרחבה נידים עליו. שולחן עגול נפתח יכול להיות מצוין במיוחד עבור בתים כפריים בעלי מוטיב כפרי עם עיצוב צורות עגולות, אם כי גם בבתים בורגניים המבוססים על צורות כמו מלבן וריבוע זה יכול להיות פריט משלים המהווה מעגל חסום במרובע.

מה עוד כדאי לעשות כאשר יש לנו פינות אוכל מעוצבות

מומלץ להטמיע תאורת בוטיק, ולבדוק אפשרויות לשלב מזנונים והתקני אחסון ייעודיים לכלי יוקרה ומתנות. בתאורה, ניתן לחסוך גם נזקי כוויות וגם בחשמל, על ידי מעבר לתאורת לד חכמה ובלתי מתכלה. לפרטים נוספים, מומלץ לפנות אלינו לשם כך.

 

אפשר לעזור?