פינות אוכל מעוצבות שישדרגו את הבית שלכם

תכנון פינות אוכל מעוצבות הוא חלק בלתי נפרד מהתכנון הכולל של בתים מעוצבים. פינות אוכל חשוב שיהיו מעוצבות ומהודרות משום שמדובר בחדרים מרכזיים בבתיכם, וכאלה שאתם צפויים להישאר ולבלות בהם לא מעט, ולא רק בזמן הארוחה. ישיבות גדולות וכינוסים, מסיבות משפחתיות ואחרות ושאר אירועי הבית נחגגים בפינת האוכל, ולכן חשוב לשים לב היטב לנוסח העיצוב, כך שתתקבל תבנית שמוצאת חן בעיניכם ואשר ניכר כי יכולה היא לשרת אתכם למשך תקופה ארוכה. אז מה פינות אוכל מעוצבות כוללות על מנת שיצדיקו את קיומן?

קשר גורדי לעיצוב הבית

כפי שמקומות מגורים כמו בתים מעוצבים מצדיקים את קיומם משום שהשלם עולה על סך חלקיו: החדרים כולם מהווים מקשה אחת ובעלת הקשר אלו לאלו, כך קורה גם ברמת החדר: הוא צריך להתאים למבנה הבית על מנת שבעצמו ייראה מעוצב ולא יחוש לכם ככלוא בתוך הבית כאבן שאין לה הופכין. זה אומר שבבתים בעלי חזות כהה, בהם ההרגשה הניכרת היא הרגשה של חדרים קטנים ללא תאורה, פינות אוכל מעוצבות ייראו שונה לגמרי מאשר בבתים בהירים עם הרגשה של חדרים גדולים הבוקעת מהם.

התקני תאורה מנצחים

תאורה לבית היא חלק בלתי נפרד מפינות האוכל המעוצבות שלכם. אמצעי תאורה לבית הם שיותירו את החותם על חדר האוכל שלכם, במיוחד כאשר הם אמצעי תאורה מעוצבים שנבחרו עם הקשר בין החדר לחדריו השכנים, והקשר בין רכיבי התאורה הסמוכים באותם חדרים. יועץ תאורה יוכל לספק לכם פתרונות תאורה שהם גם בורקים וגם מעוצבים, בהתאמה אישית למבנה של פינות אוכל מעוצבות אשר ישנן בבתיכם.

התקני תאורה לא מתכלים

זהו חידוש שמוטב כי תכירו. בשונה מפעם, עת התבסס הצרכן על נורות ליבון נמוכות הספק או נורות הלוגן לוהטות ומסוכנות, כיום יש נורת LED עם 0% סיכוי לחטוף כוויה וכמעט 0% סיכוי לבלאי. רוב הסיכויים שלא תצטרכו לקנות נורה חדשה למשך 10 שנים לפחות, כאשר אם בכל זאת יש תקלה – זו תקלה ברמת המנגנון ולא ברמת הנורה. הנורה עצמה אינה מכילה חוטי להט, ונדלקת באמצעות דיודה פולטת אור.

 

אפשר לעזור?