שולחן עגול נפתח או שולחן מרובע קבוע? המומחים עונים

בחירת שולחן לפינת האוכל אינה משימה מובנת מאליה. מה עושים אם האבא רוצה שולחן עגול והאמא מתעקשת על שולחן מרובע? כיצד מתפקדים כאשר ההורים רוצים שולחן נפתח המשנה את גודלו והילדים מתעקשים על שולחן בגודל קבוע? לנו יש את כל התשובות ללבטים הללו. לגזור, לשמור ואם נוצר ויכוח, הסכימו בינכם לבים עצמכם להשתמש במאמר זה על מנת למצוא את השולחן הנכון לפינת האוכל הנכונה.

משקופי החדר הגליליים ופרופילי החלון הכדוריים מרמזים על השולחן הרצוי

אם אין אורחים בחדר­ – אתם סועדים לבד כמעט בכל ימות השנה, בחרו שולחן עגו בגודל קבוע, ובהתאם לגודל החדר.

אם יש אורחים בחדר – והם צפויים להתארח כמעט בכל החגים והמועדים, אין ספק כי שולחן עגול נפתח הוא מה שאתם תזדקקו לו. שולחן עגול עם יכולת לפתוח אותו לממדים גדולים לטובת אירוח חבריכם, מכריכם וכל מי שמבקש לסעוד את לבו סביב שולחנכם.

פרופילי החלון מלבניים וישרים פלס. כמוהם גם כל המשקופים באזור ופרזול המזנון והארון

במצב כזה, אך טבעי כי שולחן מרובע, ולא שולחן עגול נפתח יהיה מנת חלקכם. אם יש בחדר המון אורחים בכל שנה, ברור שהשולחן צריך להיות שולחן נפתח, אבל אם הבית נשאר גלמוד למעט הנוכחות שלכם, השולחן צריך להיות כמה שיותר קטן, מותאם לכמות הדיירים שגרה בו ומותאם לגודל החדר, וכל זה בשביל לחסוך בנפח פנוי של מקום בבית.

כיצד בוחרים את צבעי השולחן?

יש לכם 2 דרכים לעשות זאת. האחת היא לבחור אותם בהתאם לתפאורת החדר במדויק. אם החדר חום, קונים שולחן חום, ואם החדר לבן קונים שולחן לבן. אסטרטגיה שניה היא להכיר בעובדה שיש צבע ראשי וצבע משני מנוגד, ולקנות שולחן שיהיה בצבע המשני, או יכיל אלמנטים משני הצבעים. בשתי האסטרטגיות יש לעצב את הבית בזהירות עם שולחן פינת האוכל על מנת שלא לפגוע בזהות העיצובית שהביאה לייסודו של חדר זה. פגיעה בזהות זו עלולה ליצור לו זהות עיצובית לא מוגדרת ואשר קשה מאד יהיה לעקוב אחריה. חדרי הבית, ובמיוחד פינות האוכל, צריכים להיות מעוצבים TOP CLASS ללא אלמנטים מגושמים. רק זה מה שיביא פינות אוכל מעוצבות להיות בביתכם, מה שיעשה להם תדמית של בתים מעוצבים.

 

אפשר לעזור?