תאורה וארונות אמבטיה מעוצבים בהזמנה אישית ממומחים

תכנון מערך הארונות באמבטיה שלכם הוא אחד החשובים והמורכבים שתעשו בחדר זה. ארונות אמבטיה מעוצבים ניתנים כיום לבחירה מגוונת מאד, בשונה מהעבר שקל היה למצוא את "התשובה הנכונה". יש לכך גם לא מעט יתרונות, שכן אם בעבר כמעט כל דייר או דיירת היו כפופים למוסכמות קבע שלא תמיד הם הסכימו להם, כיום אפשר וניתן לממש את כל הפוטנציאל העיצובי ולמצוא את חדר האמבטיה שאתם באמת רוצים שיהיה לכם בבית. מאידך, חלק לא קטן מהדיירים מעיד כי אין לו את האמביציות להשקיע מחשבה כה יתרה בעיצוב פריט בודד כמו ארון האמבטיה, ולכן הם פונים למעצבי פנים, או למשרדי עיצוב בתים, בהם הם מקבלים את הפתרונות האולטימטיביים ביותר לעיצובו של הבית.

ארונות ייבחרו לעתים קרובות על פי עיצוב התאורה בחדר

בל נשכח כי ארון זה לא פריט פריפריאלי וזניח אלא רכיב האחסון המרכזי בחדר. לכן, הוא מושפע רבות מהתאורה, ולהיפך. על כן, אם מיקמתם גופי תאורה לבית, ובפרט בחדר האמבטיה, מציאת הארון תהיה יותר ממוקדת, אבל נושא האור והצל בעיצוב הבית הוא אחד המורכבים בענף. לכן, אל תעשו זאת לבד, אלא הציגו למעצב הבתים את פתרונות התאורה הקיימים. לאור ניסיונו עם בתים מעוצבים, הוא יידע כיצד ישפיע האור על הארון וכיצד ייראה החזר-האור של הארון לכיוון גוף התאורה, ועל פי ניסיונו הוא ימליץ על ארונות אמבטיה מתאימים לסיטואציה.

הידעתם כי גופי תאורה לבית יכולים להיות מותקנים ממש בקרבת הארון?

אם ארון האמבטיה שלכם הוא ארון קיר, ניתן לבחור תאורת בית הצמודה לאותו קיר, אשר תאיר על המראות ועל הארון שלכם ותוסיף, דרך זגוגית המראה, אפקט של בוהק וזוהר בתוך החדר גם באור יום מלא. גופי תאורה כאלו כמו ספוטים לאמבטיה או מנורות עגולות בסגנונות אחרים, יכולים להעשיר מאד את רמתו העיצובית של חדר זה. רעיון נוסף שניתן ליישם: תאורת תקרה מרכזית בסגנונות ייחודיים: באמצעות גופי תאורה לבית מעוצבים ומפוסלים היטב, או באמצעות טכנולוגיות חדשות כמו LED. נורות אלו מגיעות בצבעים מגוונים, ולא רק בצהוב/לבן הסטנדרטיים, אליהם הורגלתם מאז ומעולם כפתרונות ברירת מחדל.

אפשר לעזור?