איך לבחור גופי תאורה לבית קטן?

בשל מחירי הדיור היום, רבים רוכשים דירות קטנות יותר מבעבר, וכאשר מגיעים לבחור גופי תאורה לבית, רבים מנסים למצוא שיטות שונות אשר יאפשרו להם לבחור גופי תאורה אשר יעניקו לבית מראה גדול ורחב יותר, מואר יותר ונעים יותר למגורים.

חשוב לזכור כי בסופו של דבר גופי תאורה לבית אחראיים בעיר על המראה העיצובי, אך עדיין, בחירה נכונה של גופי תאורה לסלון או בכלל, גופי תאורה לבית, יעניקו לכל חלל מראה מרשים ומיוחד ויכולים להפוך גם בית קטן לבעל מראה גדול יותר.

התאמה לסגנון העיצוב של הבית

קודם כל, בכדי לבחור גופי תאורה לבית עליכם לבצע התאמה לסגנון העיצוב של הבית שלכם. אם סגנון העיצוב הכללי בבית הוא מודרני, יהיה עליכם לבחור גופי תאורה בסגנון זה, סגנון יוקרתי ומהוקצע, ולעומת זאת – אם סגנון העיצוב הכללי בבית הוא כפרי, יהיה עליכם לבחור בגופי תאורה בעל מראה עתיק יותר, גופי תאורה עם פיתוחים שונים ומראה כפרי מתאים.

לכן, לפני שאתם בכלל בוחרים גופי תאורה לבית כדאי לבדוק קודם כל את הסגנון אותו תרצו לשלב בבית. חשוב שתדעו להכיר היטב את הטעם האישי שלכם ולדעת האם הבחירה שאתם מבצעים תתאים לטעם האישי שלכם, או לא.

התאמה לגובה התקרה בבית

ישנם גופי תאורה רבים אשר יכולים להיות גדולים מידי עבור בתים קטנים בהם התקרה גם נמוכה יחסית. לכן, לפני שאתם בוחרים גופי תאורה לבית שלכם כדאי למדוד את הגובה של התקרה. עם ההגעה אל חנות התאורה תוכלו להתייעץ עם היועצים במקום על הגובה ולבחור גופי תאורה שלא יפריעו למעבר במקום ולא יהיו נמוכים מידי.

שילוב בין גופי תאורה שונים

אם אתם רוצים להעניק לבית קטן מראה גדול ורחב יותר תוכלו לעשות זאת בעזרת שילוב של כמה גופי תאורה שונים, כמו גופי תאורה גדולים בתקרה של הבית, גופי תאורה קטנים יותר בפינות ובמדפים בולטים וכדומה. כך תשתמשו בתאורה בכדי ליצור בית בעל מראה גדול יותר ומואר הרבה יותר.

אפשר לעזור?