איך תהפכו את האמבטיה בבית שלכם לחדר ספא מפנק?

היום יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות של עיצוב הבית, ועיצוב כל חדר בבית, ובניגוד לעבר, בו רבים היו מתעלמים מחדרים פנימיים כמו חדר האמבטיה, היום רבים מבינים כי מדובר בחדר חשוב אשר עיצוב שלו יכול לאפשר להם פינוק אמיתי בסוף כל יום, יכול לשדרג את איכות החיים שלהם ולהפוך את הבית כולו להרבה יותר מרשים ומיוחד.

אם גם אתם רוצים לשדרג את חדר האמבטיה בבית שלכם, ולהפוך אותו לספא ביתי מפנק ומרשים, קראו את המאמר הבא ותמצאו מידע חשוב שיעזור לכם לשדרג את חדר האמבטיה שלכם בהתאם לסגנון העיצוב של הבית שלכם והטעם האישי שלכם.

התאמה נכונה של הריהוט

כאשר אתם רוכשים ריהוט עבור חדר האמבטיה, כמו שידות אמבטיה מעוצבות או ארונות אמבטיה מעוצבים, חשוב מאוד שהבחירה תהיה בהתאמה מלאה לחדר האמבטיה שלכם. לחדר אמבטיה קטן חשוב לבחור רהיטים קטנים שכוללים פתרונות אחסון חכמים המותאמים לחדרי אמבטיה קטנים, ולחדר אמבטיה גדול תוכלו לבחור ארונות גדולים יותר שיגרמו לחדר האמבטיה להראות מרשים ולא ריק וגדול מידי.

בכדי שתוכלו לבצע התאמה נכונה של הריהוט לגודל החדר עליכם להתחיל קודם כל במדידה של חדר האמבטיה. אל חנות הרהיטים הגיעו רק לאחר שאתם יודעים מהו הגודל המדויק של חדר האמבטיה כך שתבצעו בחירה מדויקת לחלוטין בהתאם לחלל.

שילוב תאורה מתאימה

עוד דרך שתהפוך את חדר האמבטיה שלכם להרבה יותר מפואר ומרשים היא שילוב של תאורה לבית מיוחדת המתאימה לחדר האמבטיה. כמובן, זו חייבת להיות תאורה המותאמת לחדרים לחים כך שהיא תהיה בטיחותית לחלוטין, והלחות לא תגרום להרס של גוף התאורה. בנוסף, חשוב להתאים את התאורה לגודל החדר, לעיצוב שלו וכמובן, לצרכים שלכם.

למשל, כדאי לשלב מנורה בעלת תאורה חזקה במרכז התקרה, נורות לד קטנות בצידי המראה או מעליה ונורות אווירה שונות בהתאם לחדר.

כך תהפכו את חדר האמבטיה שלכם לספא ביתי מפנק ומרשים שכולם יוכלו ליהנות ממנו, וישדרג משמעותית את הבית שלכם!

אפשר לעזור?