ארונות אמבטיה מעוצבים בהתאמה לביתכם

כל המתעניין בהנגשת ארונות חדשים לאמבטיה יעשה מעשה חכם אם יבחר ארונות אמבטיה מעוצבים. בימינו, העיצוב הוא חלק נכבד מהדיור, בייחוד במציאות העכשווית לפיה תחום הדיור הפך מסוציאלי לתחרותי, יקר, אשר כל צרכן נלחם על עליית ערך הנכס שלו. בחדר כה חשוב ואינטימי כמו האמבטיה אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להישאר מאחור, ולכן טוב תעשו אם ארונות אמבטיה מעוצבים יהיו חלק משגרת החדר. אלמנטים נוספים שאנו ממליצים עליהם להטמעה בחדר: שידות אמבטיה מעוצבות וכן התקני תאורה לבית מעוצבים ככל שרק ניתן.

גישות להטמעת ארון האמבטיה בחדר

הגישה הראשונה גורסת כי הארון יימצא בחלק התחתון של החדר, ובחלק העליון יהיו אלמנטים אחרים כמו מדפונים לאיפור או מגירות עליות. על פי גישה זו הולך כל מי שמשתמש בארון שלו בתור מזווה לאחסון לטווח הרחוק. מי שמשתמש בארון שלו גם בטווח הקצר לא יכול להרשות לעצמו עיצוב בסגנון זה, משום שהוא יידרש לגחון על בסיס יומי. במקום זאת, פורסים את הארון למטה וגם במעלה השיש, ואז – הטובין שהם מזווה לטווח הארוך יאוחסנו למטה, והטובין בהם משתמשים לטווח הקצר יאוחנו למעלה, במקומות נגישים וקלים להגעה.

ארון סובב מראה – יתרונות

בדרך כלל, כאשר מתקינים התקן צמוד מראה, מדובר על שידות אמבטיה מעוצבות פתוחות ללא דלתות, אולם ישנם גם ארונות אמבטיה מעוצבים עם דלתות קטנות מסביב למראה. היתרון בגישת עיצוב זו הוא שהאביזרים לשימוש ליד המראה כמו מסרקים ותכשירים נמצאים זמינים. בפלטפורמת עיצוב כזו מומלץ להתקין גם תאורה לבית שתיטמע על המראה כמו לדים וספוטים. בדרך זו אתם גם מאירים את המראה ומשפרים את מה שאתם רואים וגם מאירים את המרחב הכולל של החדר, שכן השקיפות והזוהר של המראה נותנים תנופה עזה לעוצמת האור שתבקע מכל נורה ונורה.

תאורה לבית בהתאמה לחדרי אמבטיה

חדרי אמבטיה עם תאורה לבית המתאימה להם סוגרים לכם, למעשה, את העיצוב שלהם. ההמלצות שלנו: הטמעת לדים וספוטים ליד המראות, הטמעת גופי תאורה נצמדים לתקרות, ואם יש לכם שידות פתוחות, או ארונות ללט דלתות, עבו אותם עם לדים על פסי תאורה. בדרך זו אתם שומרים עך יוקרתו של החדר וגורמים לו לזהור בכל עת.

אפשר לעזור?