ארונות אמבטיה מעוצבים והתאמתם לחדר השירות

גיבוש מתווה ארונות אמבטיב מעוצבים חיוני להצלחת התכנון של חדר האמבטיה שלכם. חדר האמבטיה מתבסס בעיקרו על הארונות שלו, ולכן ההשקעה בהם מאד חשובה. להלן מקבץ ארונות אמבטיה מעוצבים אשר רלוונטי וחיוני לחדר האמבטיה של כל אחד ואחת מכם/ן.

ארונות אמבטיה מעוצבים גדולים עם ספוטים ומראה

ארונות לחדרי האמבטיה הגדולים. ארונות אמבטיה מעוצבים אלו מכילים מראת ענק במרכזם על הקיר ולצדה ספורטים המאירים את הזכוכית. מדובר בשיפור עצום של מראה חדר האמבטיה וגם בתוספת תאורה מרשימה. כמו כן, ההסתכלות במראה תהיה קלה וברורה יותר. ארונות אמבטיה מעוצבים אלו ניתנים לרכישה ממלמין, עץ, מזונית/MD5 וכד'.

ארונות אמבטיה המבוססים על שידות אמבטיה מעוצבות

בתים אשר חדר האמבטיה שלהם קטן זקוקים לארונות אלו על מנת להיקרא בתים מעוצבים. היחס בין הגדלים זועק לשמים אם תבחרו ארון מאד גדול לחדר הקטן, ולכן הפתרון הטוב ביותר הוא לקנות ארון קטן של דלת אחת ולרכז סביבו שידות אמבטיה מעוצבות, או לא לקנות ארון בכלל ולבסס על מספר שידות אמבטיה מעוצבות את פתרון האחסון המלא בחדר הרחצה שלכם.

בדקו אם ניתן לחצוב החדר האמבטיה שלכם

אם כן, לא רק כי ארונות אמבטיה מעוצבים יהיו חלק מנישת העיצוב שלכם, אלא הם גם יסייעו לכם לחסוך מקום בחדר. ארונות אמבטיה מעוצבים ענקיים יוכלו להיטמע בקיר שלכם מבלי לגרוע לכם ולו 1 ס"מ של מקום. כך ניתן לעשות עם חלק מדגמיהן של שידות אמבטיה מעוצבות, אלו המיועדים לחציבה.

ודאו כי לארון שלכם נלווית תאורה

כפי שהסברנו בראש דברינו על תאורת הספוטים של המראה בארון המראה, ניתן ליישם בכל ארון אחר. מיקום שרשרת עם נורות LED או ספוטים ליד מראת הארון, אם ישנה, מוסיפים המון לשגרת העיצוב וגם משפרים לעין ארוך את רמת ואיכות התאורה בחדר. מי שמחפש לשדרג את התאורה שלו בחדר ודאי ישמח לתת יד להטמעת כמה שיותר לדים וספוטים בצדי הארונות אשר מיקם בחדר. בדרך זו ההשפעה של התאורה המרכזית והתלות שפותחה לה יפתחו, ותאורות הצד הן שיקבעו את רמת החשיפה לאור בחדר. בדרך זו אינכם צריכים להיכנס למגננה בכל פעם שהתאורה המרכזית אינה תקינה.

 

אפשר לעזור?