ארונות אמבטיה מעוצבים ומוצרי אחסון נלווים

במאמר זה לא נלמד כיצד בוחרים אמבטיות ומקלחות, אך אם תכולת האחסון שלכם בחדרים הללו זקוקה לחידוש וריענון, הרי שהכתוב כאן יוכל לתרום לכם ידע רב הנדרש להשלמת המשימה. ארונות אמבטיה מעוצבים, שידות אמבטיה מעוצבות ומדפי שירות המתאימים לאמבטיה אינם בגדר מותרות, אלא רכיבים שכל דייר חייב להביא הביתה על מנת להבטיח אחסון יעיל ונכון בחדר האמבטיה שלו. בדרך זו תוכלו להבטיח כי החדרים יישארו מעוצבים כפי שהיו, ללא כל אי התאמה דקורטיבית אשר תהיה. מדוע, אם כן, לא לקנות את אותם רכיבים כמו אלו שהתבלו? משום שבתחום כמו מוצרי אחסון לחדי אמבטיה השינוי מהיר, קורה ומתהווה בזמן אמת. ארונות שרכשתם לפני 20 שנים, ושידות שהבאתם הביתה לפני עשור לא ניתן יהיה למצוא בחנויות המודרניות, ככל הנראה. לכן, נדרשת הכוונה שתסייע לכם להחליף את רכיבי האחסון באמבטיה בצורה אחראית, שקולה, ומתאימה לעיצוב הקיים.

כלל בסיסי וחשוב – התבססות על תאורה לבית

ההתבססות על התאורה שקיימת בחדר האמבטיה חשובה מאד לבחירת מוצרי האחסון. בחדרים בהם קשה לייצר תאורה, והמראה בתוך החדר הוא כהה וקודר, תזדקקו למספר רהיטים בוהקים וזוהרים, רצוי שיהיו גם מבוססים על מראות, על מנת להכניס יותר זוהר לחדר. לעומת זאת, חדרי אמבטיה בהם התקני תאורה לבית יוצרים יותר מדי אור, וניתן לחוש סנוור קל, לא מומלץ להביא ארונות אמבטיה מעוצבים בהירים בוהקים, וגם לא שידות דומות, אלא לאזן את התמונה שנוצרה באמצעות עיבודים לא מבריקים, למשל עיבוד מט.

ארונות אמבטיה מעוצבים

בחירת ארונות אמבטיה על פי עיצוב המתאים לחדר האמבטיה שלכם צריכה להתבסס על התכולה הקיימת בחדר: האמבטיה האליפטית, ד'וש המקלחת האנכי, וילונות האמבטיה, מדפי האמבטיה הקיימים ,ואפילו סוגי מראות וריצוף שישנם בחדר. בהתאמה אליהם, יסייע לכם אדריכל מוסמך לבחור התקני אחסון ראויים.

שידות אמבטיה מעוצבות

שידות אמבטיה מעוצבות נבחרות באופן דומה לזה של הארונות. לרוב, הם יגיעו בסט אחד, כאשר ניתן יהיה לבחור רק את הארון, או את הארון בתוספת שידות אמבטיה מעוצבות. לכן, בחירת שידות היא בדיוק כמו בחירת ארונות, בהתבסס על מראה החדר, צבעיו, סוג הרצפה, מיקומי המראות בחדר, והדרך בה נראים התקני הרחצה עצמם: האמבטיה, הד'וש והווילונות המשמשים לרחצה.

אפשר לעזור?