ארונות אמבטיה מעוצבים לשיפור העיצוב והנגישות בחדר האמבטיה

על מנת לשפר באופן חסר תקדים את הנגישות בתוך חדר האמבטיה שלכם, אתם תצטרכו לבדוק את הארון שנמצא בו. ייתכן כי אם אתם מתקשים לשלוף סבונים, תכשירים, מוצרי גילוח וכד', ארון האמבטיה שמותקן בה לא מתאים לכם, ואתם תצטרכו ארון חדש. זה עלול לנבוע מבלאי, או מחוסר התאמה בסיסי למה שאתם מורגלים אליו.

בחירת בסיסית של ארונות אמבטיה מעוצבים

זו בחירה מורכבת מאד, אז אל תשאירו אותה לעצמכם. במקום זאת, ניתן לפנות לחנות המתמחה בארונות אמבטיה, אשר לא תנוח על זרי הדפנה ותמצא לכם ארון במידה הנכונה, אלא גם תבדוק שאופן הפתיחה וניהול שלט קבילם עליכם ועתידים להתבצע בקלות.

אנשים שקנו ארונות אמבטיה מעוצבים התעניינו גם במוצרים הבאים

  1. שידות אמבטיה מעוצבות – לא ארונות קיר. מדובר על שידות אמבטיה המשלימות את הארון כאמצעי אחסון לטווח ארוך, או שהן מוצבות בתוך תא הרחצה לשימוש על ידי המתרחצים בזמן אמת.
  2. תאורה לבית – בית מעוצב הוא בית עם תאורה ברמה גבוהה. בחדר האמבטיה, אנו נדע בדיו מהי הרמה הגבוהה בתאורה, נוכל לעצבו לעצמכו בקלות.

סוגי ארונות אמבטיה מעוצבים

ניתן לרכז את כל תכולת הארון למטה, מתחת לכיור. כיום, דיירים רבים בונים על ארונות מסוג זה, אף על פי שישנם עוד כמה שנאמנים דווקא לארון עליון. ההמלצה שלנו היא להשתמש בארון התחתון למוצרים לטווח ארוך, כמו אחסון, וארון עליון ישמש את המתרחצים לשלוף את שהם זקוקים לו בזמן אמת: סבון, כלי רחצה וכד'. בכל מקרה, מומלץ לעבוד עם שידות אמבטיה מעוצבות ועם גופי תאורה לבית על מת שהבנייה שלכם את חדר האמבטיה תישא את פרי העיצוב בסופו של דבר. כאשר הארון מעוצב, השידות מעוצבות והתאורה מתאימה אף היא, החדר נראה שלם ועוצמתי יותר מבעבר.

שדרוגי ארון ושידה במקלחת

ברוב הדגמים ניתן להוסיף מדפים ניידים. כמו כן, ניתן להרחיב רכיבים אלה בצורה אופקית, כלומר אם יש לכם מקום עודף בחדר – לקנות מדפים, ארונות ושידות כמו הקודמים/ות ולהטמיע על אלו ההמשכיים.

עוד על ארונות אמבטיה מעוצבים, גופי תאורה לבית ושידות אמבטיה מעוצבות ניתן לפנות לכאן!

אפשר לעזור?