בתים מעוצבים בסגנונות אדריכליים מגוונים

מאז ומעולם היה ידוע כי אחרי שלוקחים משכנתא ועוברים לגור בבית משלנו, מתחיל השלב ה- "כיפי" של עיצוב הבית. מצד אחד, זה נותן הרגשה של חופש, שהרי "סוף סוף אנחנו עוברים לגור בבית בסגנון שאנחנו רוצים", אבל מניסיון, כאשר ניגשים, הלכה למעשה, למלאכת העיצוב, זו עשויה להיות משימה מאד מפרכת ואפילו טובענית. לכן, טוב תעשו אם תפנו למומחים לעיצוב הבית, אשר יסברו את אוזניכם באמצעות טיפים והנחיות חשובות. כמובן שלא נוכל לגלות לכם הכל כאן, אבל בהחלט ניתן לספר לכם מה ניתן לעשות בהתחלה, על מנת להוביל את שטחי המגורים שלכם לקראת היותם בתים מעוצבים ברמה מכובדת מאד.

גופי תאורה לבית

תאורה לבית היא אולי הנושא החשוב ביותר, או לפחות מבין הכי חשובים שבעיצוב הבית. תאורה אינה רק אור צהוב ואור לבן, אלא מרחב בלתי פוסק של הזדמנויות להעשיר את עיצוב הבית גם כאשר האור בכלל לא דולק: ישנו מגוון עצום של גופי תאורה שהם עצמם מהווים פיסת עיצוב ההופכת באחת את הבית שלכם למבריק ומעוצב במיוחד. כשהאור דולק, הוא כבר ממש לא חייב להיות צהוב או לבן. גופי תאורה לבית במתכונתם המודרנית מכילים גם אורות צבעוניים על בסיס טכנולוגיית לד. במאמר מוסגר, ניתן לומר כי גם אם החלטתם להישאר עם האורות הצהובים והלבנים, עדיף לכם להשתמש בלד ולא בהלוגן או בנורה סטנדרטית, גם משום שזו טכנולוגיה בטוחה יותר, הנורות לא מתחממות וניתן לגעת בהן גם כאשר הן דולקות, וגם משום שזו טכנולוגיה עמידה יותר. מעגל חשמלי הוא שמדליק את האור, ולא חוט להט, מה שאומר שלא צריך להחליף נורה בכלל.

חדרי בית מעוצבים

כמובן שאחרי שטיפלתם בתאורה, יש לעצב את פנים החדרים במשכנכם. בתים מעוצבים אינם מעוצבים רק מבחוץ, אלא גם מבפנים, מה שאומר שאתם צריכים לדאוג שיהיו לכם פינות אוכל מעוצבות, חדרי מגורים דקורטיביים, סלונים שתענוג לשהות בהם, וכמובן מעברי-חדרים, מסדרונות ופרוזדורים המעוצבים בטיב טעם. לשם כך, חשוב להסתייע בחברות אדריכליות המעסיקות מעצבי פנים שיוכלו לטפל בנעשה בביתכם באופן המיטבי ביותר, ולוודא כי חדרי הבית שלכם מעוצבים ברמה גבוהה במיוחד.

אפשר לעזור?