בתים מעוצבים לאנשים שמחים

בית מעוצב מכניס אור ושמחה בלבו של כל דייר. לכן, כאשר הבית שלכם עומד על תילו, או נרכש וטרם נבנה, עליכם לחשוב רבות על עיצובו ולתכנן אותו לפרטי פרטים. מסייע מאד הוא התכנון המוקדם. אם יש לך ולך, זוג נכבד, חלום על מעבר לאזור מסוים בארץ, ניתן לשקוד על תכנונו המדוקדק של הבית בהתאם לסביבה של אותו מקום. למשל, בתים מעוצבים בתל אביב ייראו שונה מאשר בתים מעוצבים במושב. בנוסף לעיצוב החיצוני יש צורך בעיצוב פנימי מקורי ומפנק: פינות אוכל מעוצבות שיחכו אך ורק לכם, סלונים מנקרי עיניים וכמובן תאורה לבית עם רכיבי התאורה החדישים והמיטביים ביותר.

מעצב בית הוא הכתובת לכל בעל בית חדש וטרי

מעצב בית הוא אדריכל המתמחה בעיצוב ובניית בתים מהודרים. המעצב יבחן את הבית הן בתכנונו האדריכלי והן בתכנונו הפנימי, ברמת החדרים. מטרתו של המעצב הוא לספק לכם בית שגם יתיישב עם הסביבה החיצונית, וגם יכיל עיצוב פנימי קוהרנטי. בתים מעוצבים אשר התרשמתם מהם לחיוב, וכך גם חבריכם, יהיו בדרך בכלל בתים אשר תוכננו על ידי אדריכל המתמחה בעיצוב בתים.

חדרי הבית – כיצד נעצבם?

עיצוב חדרי הבית מהווה שאלה חשובה אשר מומלץ מאד לדון בה בהרחבה. תכנון פינות אוכל מעוצבות ויפות, סלונים מהודרים וחדרי שינה בעלי עיצוב מיוחד, תכנון מטבחים וחדרי אמבטיה משודרגים, ועוד – הם חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, ויש שיגידו כי הם חשובים אף יותר מהעיצוב החיצוני, משום שאם קניתם דירה בבניין שלא אהבתם אך הסביבה מצאה חן בעיניכם, לפחות שהחדרים והסלונים השונים ייראו לשביעות רצונכם: חז"ל כבר אמרו לא להסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו, וכך בדיוק אתם צריכים לעשות כאשר אתם שוקדים על פינות אוכל מעוצבות ומתכננים את מראה יתר החדרים. כך תצטרכו לעשות גם כאשר אמצעי תאורה לבית נבחרים על ידיכם.

שונות

בתים מעוצבים הם תולדה של "כיצד אנו מעוניינים שהם ייראו" וגם של "למי נתנו את העבודה". השילוב הזה הוא שינחה אתכם לקראת בית מעוצב ומהודר, אשר גם עוצב על פי משנתכם ודרככם האישית.

 

אפשר לעזור?