בתים מעוצבים משודרגים ממשרד אדריכלים מומחה

מאז ומתמיד, בתים מעוצבים היוו נושא עיקרי לדיון בקרב בעלי זכות לדירה. בין כשהם בתחילת דרכם, ובין בעת מעבר לדירה אחרת, עיצובו של הבית תמיד היה בראש סדר העדיפויות של הדיירים, שכן עם העיצוב הזה הם מתחילים את היום, ובו הם מסיימים. בתים מעוצבים, אם כן, חייבים להיראות לשביעות רצונם של דייריהם, אולם כפי שלא כל ציור או תמונה שנבקש לעשות – נצליח לעשותם במו ידנו ללא מיומנות נדרשת, בעיצוב בתים הפער אף חריף יותר. בעבר, נתקלנו בלא מעט מקרים בהם דיירים תכננו עיצוב בית כפרי ויצא להם בית ללא זהות עיצובי מוגדרת, או בית בעיצוב הופכי למה שתכננו. במה הגשמת בית מעוצב לפי רצוננו כרוך, אם כן?

פינות אוכל מעוצבות, סלונים דקורטיביים

פינות האוכל והסלונים מהווים את ליבת הבית, משום שהם החדרים המרכזיים והגדולים בו. גם אם הם קטנים בגודל, הם חייבים להיות דומיננטיים משום שהם אלה בהם נעשה כינוס האורחים שלכם, והם אלה שהאורחים יחושו ויקחו בהם חלק יותר מכל חדר אחר בבית. לכן, פינות אוכל מעוצבות וסלונים שנראים כסלונים מלכותיים אינם נושא לפשרה. זה משהו שחייב להיעשות, ולהיעשות על ידי המומחים הגדולים ביותר בתחום. החל מבחירת תאורה נדרשת לחדרים הללו ועד התאמת ריהוט נדרש, חדרי האורחים שלכם צריכים גם להיראות טוב וגם לייצג את סגנון העיצוב שביקשתם באופן הברור והמובהק ביותר, בין אם זהו סגנון אורבני או כפרי, מודרני או עתיק.

תאורה לבית

תאורה לבית היא אחד הנושאים החשובים ביותר שתצטרכו לדון בהם כשאתם מתכננים את העיצוב. תאורה לבית אינה מה שהייתה פעם. היא משלבת בחובה המון אלמנטים, החל מגופי תאורה מעוצבים ומפוסלים היטב ועד לדים צבעוניים עתירי זכויות בעיצוב הבית שלכם. תאורה לבית היא עסק לתאורנים מקצועיים, ולכן חשוב לפנות אליהם על מנת שיהנדסו פתרונות תאורה מחמיאים לעיצוב הבית שלכם בכל חדר, החל מאותן פינות אוכל מעוצבות שברשותכם, וכלה באחרון חדרי המגורים בבית. כשפתרונות תאורה לבית מבוססים היטב בחדרים אלו, רמתם העיצובית מורגשת ביתר שאת.

בתים מעוצבים מתכננים במשרדי המומחים. רק שם תוכלו לקבל מענה לכל הנושאים: תאורה, ריהוט, ועוד!

אפשר לעזור?