בתים מעוצבים מתכננים רק במשרדים של מעצבי פנים ואדריכלים

מה ההבדל בין תכנון עצמאי של הבית לבין השתתו במשרד מומחים המתמחה בעיצוב בתים? מדוע יותר ויותר לקוחות מבינים את הפוטנציאל שבמשרדים, ובמה מתבטא ההבדל בפועל?

בתים מעוצבים, כידוע, הם לא מותרות. אפילו לשוכר דירה, שכלל אינו מחזיק דירה בבעלותו חשובה מאד חזות פתרון המגורים שלו, שכן במידה מסוימת זה גם מייצג אותו ואת איך שהוא נראה. קל וחומר כשמדובר בבית משלכם, הממוקם בשטח משלכם. יתרה מכך, אתם הם אלה שחוזרים מהעבודה לבית או קמים אליה מדי בוקר, ולכן מבחינתכם החדרים שלכם צריכים לספק 100% נוחות. 100% נוחות, בין השאר, היא גם עיצוב על פי דרישה, ועל פי קריטריונים בהם אתם מאמינים.

עיצוב סלון ופינת אוכל

זהו העיצוב הכי חשוב בתוך הבית. אלו הם חדרי האורחים שלכם, ואם הם לא ייראו כמו תבנית העיצוב לה ייחלתם, מה כן? לכן, חשוב להחליט כיצד הבית יעוצב. יש שיעדיפו כי פריטי הריהוט שלהם ופריטי האחסון שלצדם יהיו עגולים, ויש שיעדיפו עיצוב על טהרת המלבנים והריבועים. כמובן שהראשונים צריכים למקם שולחן בצורה עגולה, בלי למצמץ. אם מדובר על דירה שצפויים להתארח בה אורחים, היינו ממליצים על שולחן עגול נפתח, ואז אתם יכולים ליהנות משולחן קטן וחוסך מקום, וגם לפתוח אותו לרווחת האורחים במקרה הצורך. לצד אותו שולחן עגול נפתח מומלץ למקם כסאות עם בטנה עגולה, ולהיפך: כאשר השולחן מרובע, היינו ממליצים על כסאות עם בטנה מרובעת.

עיצוב חדרי השירות

עוד נדבך הכרוך בתכנון בתים מעוצבים הוא חדר האמבטיה שלכם והמטבח, שהם חדרי השירות שלכם. החדרים הללו אינם צריכים רק להיראות טוב, אלא גם להיות באמת ובתמים עשויים מחומרים שמורים. לא כל חומר לעיצוב בית יכול להתמודד עם מים, שמן וסבון. אלה חומרים שמזיקים לרוב תכולת החומרים של עיצוב הבית, להוציא מעטים המיועדים לחדרים הללו, כמו למשל אלומיניום בארונות ובמגירות, עץ מלא שעבר אימפרגנציה ושימון לרוב פריטי האחסון, וכמובן שיש יוקרתי וקרמיקה היכן שרק ניתן. כך, למשל, ניתן לבחור ארונות אמבטיה מעוצבים, ארונות דקורטיביים למטבח, שידות מעוצבות, מדפים יפים, ועוד.

כשאתם מעצבים לבד את הבית, התוצאה תהיה יפה. בתים מעוצבים במשרד מומחים ימנפו את עצמם לרמת העיצוב המקסימלית עד כדי שבירת השוויון בשוק הנדל"ן באזורכם!

אפשר לעזור?