בתים מעוצבים שיתנו לכם השראה!

אם אתם עומדים לפני עיצוב מחדש של הבית שלכם, או בונים בית חדש ורוצים כבר מהרגע הראשון לעצב אותו כמו שצריך, האינטרנט יכול לספק לכם השראה רבה. היום אתם יכולים למצוא בכל רחבי הרשת מגוון רחב של תמונות וסרטוני וידאו המציעים בתים מעוצבים ומאפשרים לכם לראות כל חדר וחדר בבתים הללו. מאותם בתים, ובעזרת אותם תמונות או סרטונים, אתם יכולים לקבל השראה רבה ולמצוא מגוון רחב של רעיונות שיאפשרו לכם לעצב את הבית החדש שלכם אפילו מבלי להיעזר בשירות של מעצב פנים מומחה ומקצועי.

הגדירו את סגנון העיצוב שלכם

אם אתם לא רוצים להיות מבולבלים מהמגוון הרחב של תמונות ההשראה, ולהגיע למצב בו אתם לא יודעים בכלל מה אתם רוצים, לפני שאתם מתחילים להסתכל על תמונות התחילו קודם כל בהגדרה של סגנון העיצוב שלכם. חשוב שתדעו להכיר את הטעם האישי שלכם, ולא על פי טרנדים אלא משהו שבאמת תאהבו אותו והוא ילווה אתכם במשך שנים מבלי שימאס לכם ותרצו להחליף אותו לאחר זמן קצר.

רק לאחר שתגדירו את סגנון העיצוב המתאים לכם תוכלו להסתכל על תמונות של בתים מעוצבים ולקחת מהם השראה, בין אם זו השראה כללית ובין אם מדובר ברעיונות לבחירה של אביזרים ספציפיים כמו תאורה לבית בסגנון העיצוב שאתם אוהבים או ריהוט משלים.

עיצוב אישי של רהיטים

אם יש לכם תקציב מספיק, ואתם לא מצליחים למצוא רהיטים או פריטים אחרים כמו בתמונות ההשראה (במיוחד אם מדובר בתמונות מחו"ל), תוכלו לפנות אל נגר פרטי ולעצב בדיוק את אותם רהיטים בהתאמה למה שאתם צריכים.

תוכלו לעצב שולחן עגול שתאים לצורה של פינת האוכל בבית שלכם, או אפילו לקחת רהיט מוכן ולשדרג אותו, כמו ספה ישנה המצריכה ריפוד מחדש. בצורה הזו תתאימו את הבית לאופי האישי שלכם ולמה שאתם אוהבים, ולא תרגישו שאתם צריכים להתפשר רק על מה שקיים בחנויות, מה שברוב המקרים עונה על טרנדים חמים ולא תמיד על מה שאתם באמת אוהבים או מחפשים.

אפשר לעזור?