הדרך אל בתים מעוצבים אינה קלה: משרד מעצבי פנים מסייע להגשים זאת בקלות

עיצוב בתים מהווה מלאכה קשה. הוא מצריך סיעור מוחות נרחב. כאשר אתם מתכננים בית מעוצב בייחד כזוג נשוי או כמשפחה, טבעי שיהיו ויכוחים, מחלוקות וכל אחד ינסה לרתום את הבית המשותף לכיוון העיצובי שלו, כפי שהוא רואה אותו לנכון. המציאות היא שמדובר בתחום ראלי לחלוטין, וכלל לא הומני. מדוע? משום שבית בישראל הפך למוצר נדיר ויקר, ולכן מי שיש ברשותו בית חייב, גם אם הוא לא רוצה, למכור אותו במחיר יקר, משום שזה מה שהשוק מכתיב בזמן מחסור. היות והצרכן הישראלי יודע שאם הוא נכנס לשוק הדיור, עליו להיפרד מכמה מיליונים של שקלים, הוא לא יסכים לשלם על בית לא מעוצב, או בית שלדעתכם הוא מעוצב, אך באופן ראלי הוא אינו מושך את עיניהם של רוב הצרכנים. על מנת לקלוע ללבם, מה שתצטרכו לעשות הוא לעצב את הבית בליווי משרד מעצבי פנים ואדריכלים מובילים.

במשרד תוכלו למצוא כיוונים שונים ומגוונים לעצב את בתיכם

על אף המגוון הרב, אנחנו נדאג למצוא לכם דרך ייחודית להגיע אל בתים מעוצבים. באמצעות דרך זו, אנו נביא את הבית שלכם לשיא שלו, ונדאג שהוא ימשוך את תשומת לבם של מרבית הלקוחות שיבקרו באזורכם. באמצעות הטמעת תאורה לבית ברמה גבוהה מאד, ניסוח תכנון עבור פינות אוכל מעוצבות וסלונים דקורטיביים, ופיתוח מסיבי של חדרי האמבט והמטבח, אנו נדאג שהבית שלכם ייראה מלוטש ביותר, ויוכל לשמש לא כמתחרה הוגן, אלא כמוביל חלוצי של הבתים המעוצבים באזור מגוריכם, ואפילו יזכה לתשומת לבם של מחפשי-דיור שהתעניינו באזורים מקיפים.

השיטה, העבודה והתוצאה: כך אנו הופכים את הבית שלכם למעוצב

בתחילה, אנו מתכננים את העיצוב החיצוני, ומגבשים אותו בהתאם לתנאי האזור. אחרי הכל, זה מה שהלקוח צריך לראות כאשר הוא מגיע לבית. היות ועיקר העיסוק שלנו הוא בעיצוב הפנים, עיקר העצות שלנו יהיו בגדר המלצות, והן תצרכנהּ קבלני ביצוע חיצוניים. החלק שלנו, בו העבודה שלנו תגולם, יתבטר בעיקר באזור הפנימי של הבית. אנו נמליץ על חלוקה לחדרים, ועל עיבוי עיצובי נכון בכל חדר, כולל הטמעת תאורה לבית המתאימה למצבכם. אנו נתכנן עבורכם פינות אוכל מעוצבות, נטפח את החדר אותו הגדרתם כסלון הבית, ונעצב עבורכם חדרי מגורים עם הריהוט ופתרונות האחסון המובילים. כמו כן, אנו ננסח עבורכם חדרי אמבט מפוארים המבוססים על התקני אחסון וריהוט ברמה גבוהה מאד.

 

 

אפשר לעזור?