היתרונות של עיצוב כפרי

בעוד שבעבר הטרנד של העיצוב הכפרי היה נהוג בבתים פרטיים בלבד, הרי שכיום ניתן לראות מגמה חיובית ועקבית הן בדירות והן במשרדים. השילוב שבין אבן, עץ וברזל משרה תחושת חמימות ופשטות כאילו ונכנסנו הישר אל תוך עיירה אירופאית קסומה.

לא חייבים לחולל מהפך של ממש בכל רחבי הבית וניתן גם לבצע שינויים פרטניים בחללים וחדרים מסוימים. החלטתם לשנות את המטבח? לרהט מחדש את הסלון בסגנון כפרי ופשוט? לשנות לחלוטין את חדרי האמבט שלכם? כאן ריכזנו עבורכם את היתרונות הבולטים ביותר של עיצוב כפרי.

למה לבחור בעיצוב כפרי?

הרמוניה עם הטבע

לחובבי הטבע שביניכם, עיצוב כפרי בהחלט יכול לענות על הציפיות ואף מעבר! מספיק שתקפצו למושב בני דרור בו שוכנת חנותנו, כדי שתבינו את ההשראה הבלתי פוסקת של מעצבי טורקיז האוס. עיצוב כפרי משלב אלמנטים מן הטבע של עץ ואבן. תחושת הטבע העוטפת אותנו מכל פינה, משרה תחושת חמימות נהדרת והופכת את הבית למקור שכולו שלווה.

לא חייבים לוותר על מראה עכשווי

אז נכון שהעיצוב הכפרי מאפשר לנו לחזור אחורה בזמן לימים בהם המראה התמים והטבעי שלט הרבה יותר מן העיר התוססת. עם זאת, כיום זרם זה עשה כברת דרך ארוכה והוא מאפשר לנו לשלב אלמנטים מודרניים בגמישות נפלאה!

בטורקיז האוס אנו מתמחים בעיצוב אישי המתאים למגוון רחב של העדפות וצרכים. אחד מן היתרונות הבולטים שאנו אוהבים להדגיש בפני לקוחותינו הוא הגמישות הנפלאה שהעץ מעניק לנו המאפשר התאמה מושלמת לטעמנו האישי.

חומרי גלם חזקים

למרבה הצער, רהיטים רבים מתבררים כלא עמידים וככאלו המתכלים במהירות גבוהה מן הצפוי. עיצוב כפרי מתבסס על חומרי גלם חזקים ועמידים הכוללים ברזל ואבן. העץ משומר אף הוא באמצעות טכנולוגיות מיוחדות המשמרות אותו לאורך זמן.

לכך יש להוסיף את העובדה כי מרבית הרהיטים נבנים על בסיס עץ מלא ובכך מאפשרים עמידות גבוהה לשנים ארוכות.

בואו לבקר אצלנו

צוות טורקיז האוס מתכבד להזמינכם למושב בני דרור. בואו להתרשם מן הרהיטים השונים לבית, ריהוט הגן וגופי התאורה. חנות המפעל מתהדרת במיצגים נפלאים וכל זאת תחת אווירה פסטורלית ונעימה.

אפשר לעזור?