עצבו מחדש את חדר האמבטיה שלכם עם שידות אמבטיה מעוצבות וכיורי בוטיק

לא מעט מדברים על עיצוב חדר האמבטיה כפרויקט, וזה אכן כך: זהו חדר שרוב הרכיבים שבתוכו, אם לא כולם, נראים נוצץ ומבריק, או בעלי פיגמנטציה של עץ בגוון מט, אבל מה שבטוח זה שמדובר בחדר בו מארג הצבעים שלו מוחלט וטוטלי. בפועל, מה שמרתיע לא מעט מהדיירים שנדרשים לעצב את חדר האמבטיה שלהם הוא בחירת הארון והטמעתו, וצריך לומר את האמת, זו עבודה קשה ופרוצדורלית לביצוע. אבל, הטמעת ארונות אמבטיה מעוצבים ללא תכנון יסודי מספיק של עיצוב השידות והכיורים שלכם, צפויה להוביל לחדר אמבטיה בינוני, שעשוי לגרום לכם להתחרט על הבחירה. לכן, גם עיצוב כמו חדר כה מורכב מתחיל קודם כל בבחירה נכונה של האייטמים הקטנים והפשוטים.

שידות אמבטיה מעוצבות

שידות האמבטיה הן המקומות הקטנים והפריפריאליים לאחסון ציוד האמבטיה שלכם. בחלק מהשידות מדובר על ציוד לשימוש מידי, כמו סבונים וכלי רחצה, ובחלקן מדובר על ציוד לאחסון לטווח ארוך, עם דלת סגירה לתא המדובר. כמובן שציוד כזה בכמות רבה מאד מצריך ארונות אמבטיה מעוצבים, אבל בחדרים קטנים גם שידות יכולות לספק את הפתרון. את השידות בוחרים על סמך התייעצות עם מעצבי בית מומחים, אשר יסייעו לכם להתאים את רכיבי האחסון המיטביים לחדרי האמבטיה שלכם.

כיורי בוטיק

כיורי הבוטיק של היום מאופיינים בצבעים מבריקים נוספים לזה הלבן, ונראים בוהקים ודינאמיים מתמיד. לכן, הבחירה של כיור האמבטיה מרובה, מגוונת, וממש לא מובנת מאליה כמו בעבר. תאורה לבית באותו חדר אמבטיה יכולה לסייע מעט בבחירת הכיור, שכן השתקפות התאורה בו היא חלק אינטגרלי מעיצוב חדר הרחצה שלכם. לכן, אם כבר יש לכם תאורה עומדת קבועה בחדר, יהיה לכם קל יותר לבחור את הכיור, ובכל מקרה מוטב לאשש את בחירתכם מול מעצבי בתים מובילים וידועים.

בחנויות ופורטלים לעיצוב הבית תוכלו למצוא כל מה שנדרש לחדר האמבטיה שלכם

שידות אמבטיה מעוצבות, ארונות אמבט גדולים וקטנים, תאורה לחדר האמבטיה, ועוד אביזרים נוספים שיעשירו לכם את עיצוב חדר הרחצה שלכם, ויהפכו אותו לדקורטיבי במיוחד. בחדר בו אתם מבלים חלק מכובד משעות היום שלכם מוטב להשקיע מחשבה רבה וליהנות מהפירות בהמשך!

אפשר לעזור?