פינות אוכל מעוצבות בהזמנה אישית לבתים חדשים או מוכנים

עיצוב הבית באמצעות פינות אוכל מעוצבות הוא אחד החשובים שתיתקלו בהם עת תעמלו על התוויית עיצוב הבית. פינת האוכל היא לרוב חדר מרכזי, ובחלק הארי של המקרים היא מחוברת לסלון, ומהווה המשך ישיר שלו. כאשר בבית מרוכזת כמות גדולה מאד של אורחים, כמובן שחדר המבוסס על שולחן שירות קטן ומספר ספות מצומצם כמו הסלון לא יספיק, ואז פינות אוכל מעוצבות מתפקדות כמו סלון לכל דבר ועניין, סביב השולחן הגדול, כמובן. לכן, עיצובהּ של פינת האוכל מהווה אקט נדרש בכל דירה ובית. אנו ממש לא ממליצים להקל בכך ראש.

בתים מעוצבים מחייבים פינת אוכל שנראית טוב באמת!

כאשר אתם מעוניינים להציג בתים מעוצבים, בין אם לצרכי נדל"ן, ובין אם מדובר בחברים ובאורחים שלכם, עליכם לדאוג לעיצוב נאות עבור פינת האוכל. פינות אוכל מעוצבות הן חלק בלתי נפרד משגרת עיצוב הבית שלכם, מה שאומר שתצטרכו לדאוג לשולחן נאות, שיצדיק את שילובו בתכולת עיצוב הבית, כסאות המתאימים לשולחן הזה, וכן התקני אחסון כמו מזנונים ומדפי שירות ברי-שילוב עם תכולת פינת האוכל אשר בחרתם.

תכנון מערכת הישיבה בפינת האוכל

למערכת הישיבה בפינת האוכל, בשונה ממערכת הישיבה הסלונית, ישנו שולחן גבוה, אך לא שולחן ברים, אלא שולח רם יותר מזה של הסלון. סביבו, יהיו כסאות בגבוה סטנדרטי. השולחן אשר ייבחר יכול להיות שולחן עגול נפתח, שולחן מלבני, שולחן ריבועי סימטרי או שולחן אליפטי. טוב תעשו אם תתייעצו עם האדריכלים לגבי צורתו של השולחן, אשר לרוב תיגזר ממרחב הצורות הקיים בתוך אותו חדר. באשר לכסאות, הם בדרך כלל יגיעו בסטים שולחניים, אך אם קניתם את השולחן לבד, חשוב לדרוש ייעוץ הכוונה מהאדירכלים עבור כסאות מתאימים.

תכנון רכיבי האחסון בפינת האוכל

באשר לתכנון רכיבי האחסון בתוך פינות אוכל מעוצבות, יש להסתמך על עיצוב מערכת הישיבה אשר נלמד לעיל, ולבחור התקני אחסון המתאימים מבחינה דקורטיבית הן לכסאות והן לשולחן. יש לשאול מעצבי פנים ואדריכלים על סטים שלמים של פינות אוכל מעוצבות המכילים, בין השאר, גם עזרי אחסון כמו מזנונים ומדפי שירות מכל הסוגים והמינים. כך, תוכלו להבטיח כי בתים מעוצבים אשר ברשותכם יכילו את פינות האוכל המדוגמות ביותר האפשריות.

אפשר לעזור?