פינות אוכל מעוצבות בהתאמה אישית לבית הלקוח

פינות האוכל מהוות חדרים חשובים מאד בבית, ויש הסבורים שכאשר מדובר על עיצוב הבית, מדובר בחדרים הכי חשובים. מדוע? משום שבכינון ישיבות, במפגשים עם קבוצת אורחים גדולה, ועוד – הסלון כנראה לא יהווה פתרון מספק מפאת גודל הרהיטים הצנוע יחסית. במקום זאת, יידרש חדר בו השולחן גדול, גבוה ומרכזי, ואין כמו פינות אוכל מעוצבות בשביל לכונן מפגש כזה. לכן, בתים מעוצבים הם קודם כל בתים עם פינות אוכל מעוצבות.

דוגמאות לעיצובי פינות אוכל

פינת האוכל העגולה – פינת האוכל אשר חלקיה העיקריים ודופנותיה מעוצבים בסגנון עגול, ללא חלקים חדים. פינת אוכל זו מומלצת במיוחד למי שמבקש לעצב בסגנון כפרי את ביתו, שכן אז האפקט החום-כתום מקבל עיצוב של בקתת יערנים או בית קיט קטן בכפר פסטורלי, בניגוד לגוון מיוחד זה המתבסס על צורה מרובעת שגורמת לו להיראות עתיק אך לא כפרי. עיצוב כזה יכול להיות, למשל, בורגני עתיק, אך כל המעוניין בעיצוב שזהותו הכפרית תישמר, טוב יעשה אם יבסס את פרופילי החלון והמשקופים, השולחנות והכסאות על חלקים עגולים. התחלה טובה יכולה להיות, למשל, שולחן עגול נפתח, אשר יכול לשמש אתכם לבד כשהוא סגור ואת האורחים כאשר הוא פתוח.

פינת האוכל המרובעתפינות אוכל מעוצבות בסגנון מרובע יתאימו בהכרח לכל מי שחפץ בעיצוב בורגני. בין אם מדובר בעיצוב בורגני מודרני, אשר אנו נוהגים לקרוא לו "הייטק" בשל צבעו הלבן-כסוף, ובין אם זהו עיצוב בורגני עתיק המבוסס על פרופיל עץ מרובע בכל מקום בבית, פינת האוכל המרובעת היא שמתאימה לחפץ בחידוד העיצוב הבורגני בביתו. פינות אוכל מעוצבות בסגנונות בורגניים מתאפיינות בעוד סוגים רבים, למעט זה המודרני או העתיק. מומלץ לבקר אצלנו ולצפות בדוגמאות שונות של פינות אוכל עבור בתים מעוצבים, לשם השוואה.

רכיבי האחסון בפינות האוכל

אין ספק כי בתים מעוצבים שהושקעה בהם 100% מחשבה הם בתים בהם פינות האוכל מאובזרות גם בפתרונות אחסון. אם יש לכם שולחן עגול נפתח וכסאות עגולים, נמליץ על מזנונים מעוגלים, כולל ידיות מעוגלות. אם פינת האוכל שלכם מתבססת על השולחן המרובע, נמליץ שמולו או לידו ימוקם מזנון מרובע. למעט הצורה, למזנון יש להתאים גם את הצבע המועדף ולבחור בקפידה את מדפי האחסון שבתוכו תוך ווידוא שהם מתאימים לצרכים שלכם.

אפשר לעזור?