פינות אוכל מעוצבות בסטנדרטים שלא הכרתם

פינות אוכל מעוצבות בעלות מראה אקסקלוסיבי הן מה שאנו מספקים ללקוחותינו. כידוע, פינות האוכל מבססות טוב מאד את עיצוב הבית, ויש האומרים כי אין טוב מכך כדי להציג בית מעוצב. אחרי הכל פינת האוכל מהווה את חדר האורחים הגדול, בעוד הסלון בדרך כלל (אם כי לא תמיד) הוא חדר האורחים הקטן יותר. הבדל זה נובע על פי רוב בשל ממדי השולחן. שולחנה של פינת האוכל יהיה בדרך כלל גם ארוך וגם גבוה, ואילו שולחנו של הסלון יהיה, על פי רוב, נמוך וקצר. לכן, מי שמעצב פינות אוכל כנדרש יזכה את עצמו בהכרח בבית מעוצב כמו שצריך.

עיצוב השולחן בפינת האוכל

בתוך פינת האוכל, השולחן הוא ללא ספק "שחקן" מרכזי, בשל היותו גדול, מרכזי ודומיננטי. אין לכם מקום להטמיע בחדר האוכל שלכם שולחן גדול, אך אתם צפויים לפקוד אליכם הביתה אורחים רבים? בדיוק בשבילכם ישנו שולחן עגול נפתח. בגשרה הוא קטן, כשיש אורחים הוא גדול, וכך המקום תמיד נשמר גם עבורכם וגם עבור האורחים שלצדכם. ניתן, לחילופין להזמין שולחן מרובע עבור עיצוב בית בסגנון מלבני או ריבועי. העצה שלנו: קבעו את עיצוב צורת פינת האוכל על פי סגנון עיצוב הבית. אם הסגנון הוא כפרי, אנו ממליצים על פינות אוכל מעוצבות עגולות. אם מדובר בבית בסגנון עיצוב בורגני או אורבני, עצבו את פינת האוכל על בסיס המוטיב המרובע.

תאורה לבית המתאימה לפינת האוכל

בחירת פתרונות תאורה לבית המתאימים לחדר האוכל שלכם אינה פחות קריטית מבחירת הריהוט המרכזי של חדר זה. התאורה – אסור שתפיץ אור חזק ומסנוור מדי ואסור שתהיה דלה וחסרת מעוף מאידך. גופי תאורה בימינו אינם כמו בעבר: אלו רכיבים מאד מעוצבים, וחלקם עוצבו על ידי מעצבים בעלי שם ארצי ועולמי. לכן, חשוב לבחור בזהירות תאורה לבית עבור פינת האוכל. מומלץ להתייעץ גם עם יועץ תאורה וגם עם מעצב פנים. עם הראשון תתייעצו לגבי עוצמת האור והפצתו ועם השני – לגבי עיצוב גופי התאורה הרצויים לכם.

פינות אוכל מעוצבות עם תאורה לבית בהתאמה – מעצבים אצלנו ביסודיות ובמקצועיות רבה וחסרת פשרות!

אפשר לעזור?