פינות אוכל מעוצבות מותאמות אישית לכל סוגי הבתים והדירות

מאז ומעולם היוו פינות אוכל מעוצבות קרש קפיצה משמעותי עבור עיצוב הבית. בשונה ממה שחושבים, זה לא רק חדר אוכל ביתי, אלא גם חדר ישיבות, ולרוב – ההמשך הישיר של חדר הסלון, ללא קיר חוצץ (במעט בתים עוד מתכננים פינות אוכל מעוצבות הנפרדות לחלוטין מן הסלון). בין אם החדר מחובר לסלון ובין אם הוא שכן לו, מעצם היותו קרוב אליו וא צריך להיות מאד משובח ומשכנע בעיצוב שלו. פינות אוכל מעוצבות חייבות להתבסס על גופי תאורה לבית ברמה שלא הכרתם, ועל ריהוט שישדר עוצמה ויוקרה. כך, תוכלו להגשים חלום ולקרב את הבית שלכם להימנות עם פתרונות המגורים להם הציבור נוהג לקרוא "בתים מעוצבים". עיצוב פינות אוכל פורס לכם 70% מהדרך אל בתים מעוצבים, למעשה.

כיצד נהוג לעצב פינות אוכל מעוצבות?

ניסוח עיצוב כזה שייצור פינות אוכל מעוצבות מתבסס על 2 ממדים עיקריים: צבע וצורה. הצבע של הרהיטים חייב להתבסס על מה שאתם רוצים להביע. אם אתם מעוניינים להביע עיצוב כפרי, פינות אוכל מעוצבות יהיו פינות אוכל עם שולחנות, כסאות ומזנונים חומים, רצוי מעץ אמתי. אם פינות האוכל הן מודרניות, הן צריכות להתבסס על צבעים לבנים, למשל לבן מעושן, שלג או קרם. כאשר הגוון הלבן הוא בעל גוון שלג, נהוג לקרוא לפינות האוכל "פינות אוכל בעיצוב הייטק". בפינות אוכל כאלו נהוג להטמיע פרזול (ידיות וצירי ארונות) שחור, או כסוף. הטמעת פרזול חום עץ מוציא את העוקץ ההייטקי מפינת האוכל והופך אותה לפינת אוכל בעיצוב פרובנס, עיצוב לבן-חום. בטרם נעבור להמשך דברינו, חשוב להתמקד גם בפרמטר הצורה. בעוד צורה עגולה לשולחנו, למזנונים ולכסאות מסמלת, לרוב, עיצוב כפרי או עתיק, צורה מרובעת מסמלת בורגנות ומודרניזציה.

תכנון פינות אוכל מעוצבות על פי המתווה שבחרתם

כעת, נתמקד בתכנון בפועל. לאחר שבחרתם איך ייראו פינות אוכל מעוצבות, על פי הקריטריונים שנוסחו לעיל, יש לבחור את רכיבי פינת אוכל הלכה למעשה: יש לבחור גופי תאורה לבית המתאימים לעיצוב של אותה פינת אוכל, וכן להתבסס על בחירת פתרונות אחסון שיעשירו את מראות הבתים שלכם ויהפכו אותם להיות בתים מעוצבים. במחלקת העיצוב שלנו ניתן למצוא דוגמאות רבות גם לרהיטי פינת אוכל המקובלים בכל נישות העיצוב: שולחנות עגולים נפתחים, שולחנות מרובעים גדולים, כסאות מעץ ללא ציפוי, בציפוי בד או בציפוי עור, ועוד.

 

 

אפשר לעזור?