שולחן עגול נפתח מתאים לבתים בהם מרבים לכנס אורחים

אחד האלמנטים החשובים ביותר בפינת האוכל שלכם הוא השולחן. השולחן הוא רכיב ריהוט מרכזי בפינת האוכל, ואם זו פינת אוכל בה מארחים אורחים, נוכחותו של השולחן מאד חשובה וקריטית. בחירה נכונה של שולחן פינת האוכל היא סימן שהתחלתם את עיצוב הבית ברגל ימין, ומשם המשך העיצוב יהיה קל ומהיר בהרבה. כיצד, אם כן, יש להתאים שולחן עבור פינות אוכל מעוצבות?

קבעו את צורת השולחן על פי סגנון העיצוב

כך, למשל, ניתן לומר כי את עיצוב הבית בוחנים משתי זוויות: אנכרוניסטית, האם הוא עתיק או מודרני, או סגנונית, האם הוא כפרי או אורבני/בורגני. מבחינה סגנונית, דבקות בעיצוב הכפרי מצריכה שני אלמנטים: פריטי ריהוט ואחסון מעץ, ופרזולם של אותם פריטים בצורה עגולה. כך, למשל, שולחן עגול נפתח יכול להיות קרש הקפיצה שלכם לעיצוב הכפרי, לעומת שולחן מרובע המתאים יותר לעיצוב בורגני. ומה עושים מבחינת קביעת ציר הזמן? כיצד יודעים אם הבית עתיק או מודרני? כאן נכנס לתמונה צבע התכולה העיקרי בבית. אם מדובר בבית מודרני, הנטייה היא לשלב יותר צבעים לבנים ובהירים מאשר צבעים חומים וכתומים, ולהיפך כאשר מדובר על עיצוב בסגנונות ישנים ועתיקים יותר.

קבעו את גודל השולחן בהתאם לגודלו של הבית

אחד האלמנטים המשמעותיים ביותר בתכנון בתים מעוצבים הוא המנסורציה ומישור הייחוס בין החלקים הגדולים לקטנים. בחדרים קטנים, קביעת שולחן עגול נפתח או לחילופין שולחן מרובע – בגודל קטן אינה רק נכונה פונקציונלית אלא גם עיצובית. מבחינה דקורטיבית זה פשוט צורם ולא נכון לשים שולחן ענק בחדר פצפון, תוך הכנסתו בקושי רב. זה גם לא יהיה נכון להשאיר עודף מקום ולהטמיע שולחן מאד קטן בחדר ענק ונטול פרופורציה בינו לבין הרהיט. לכן, בין אם מדובר על שולחן עגול נפתח, בין אם זהו שולחן עגול בגודל קבוע, ובין אם זהו שולחן מרובע מכל סוג, חשוב לקבוע את גודלו בהתאם לגודל החדר. על מנת לוודא שהגודל מתאים, פשוט תשאלו את עצמכם אם יש לכם מקום להטמיע מזנון בפינת האוכל. במידה וכן, רוב הסיכויים שהשולחן יתאים, אבל תצטרכו לבחון את פינת האוכל ולוודא שהיא אינה צפופה, וניתן לנוע בה כמעט ללא התנגדות.

בתים מעוצבים המבוססים על רהיטים תואמים מספקים המון נחת לבעליהם!

אפשר לעזור?