שידות אמבטיה מעוצבות בהתאמה לחדר האמבטיה שלכם

התאמת שידות לחדר האמבטיה שלכם היא מהחשובות והמשמעותיות ביותר שתעשו. שידות אמבטיה מעוצבות הן פתרונות האחסון המושלמות לכל חדר רחצה. הן מגוונות מאד ונמצאות בכל רחבי החדר. השידות נמצאות, למשל, בקרבת הארונות על מנת להשלים ציוד אחסון שלא היה לכם מקום לשים אותו בארון, ואשר אתם זקוקים לו לטווח הקצר. בנוסף, ישנן שידות בתוך תא הרחצה עצמו, שידות אלומיניום או נירוסטה אלחלד, בהן תוכלו לשים סבונים, שמפו, ספוגים וכלי רחצה נוספים לשימוש מהיר ומידי.

כיצד נהוג להתאים עיצוב של שידות חדרי אמבטיה לחדר הרחצה?

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על פי מתווה הארונות. ארונות אמבטיה מעוצבים יחד עם שידות אמבטיה מעוצבות באופן זהה יוצרים את המראה המושלם לכל חדר אמבטיה באשר הוא. ומה בקשר לשידות הפנים שישמשו אתכם בעת הרחצה? שידות אלו כדאי יהיה להתאים על פי המבנה הצורני של תא הרחצה. אם התא עגול, טוב תעשו אם גם השידה תהיה עגולה, ולהיפך. באשר לצבע, בדרך כלל מדובר על צבע האלומינום והנירוסטה הטבעיים, כלומר הצבע האפור או הכסוף בהתאמה. בשונה מכך, הצבע של שידות שמוצבות ליד ארונות כן ניתן לבחירה שלכם, ומוטב לעשותה על פי צבעו של הארון.

חדר האמבטיה לא יכול להיות מושלם בעיצובו ללא גופי תאורה לבית מתאימים

רק גופי תאורה לבית המיועדים לחדרי אמבטיה יכולים להשלים את עיצובו של חדר זה. הטמעת ארונות אמבטיה מעוצבים או שידות אמבטיה מעוצבות לבדם/ן לא יכולים לבוא במקום או על חשבון התאורה. התאורה היא אחד האמצעים הכי משמעותיים בעיצוב כיום, ולכן גופי תאורה לבית שייבחרו בקפידה על פי עצותיו של מעצב פנים – נדרשים על מנת להשלים את העיצוב. הטיפ שלנו הוא ללכת על מתווה גופי תאורה לבית שהם גופים צמודי תקרה ולא מתנדנדים ככל שמדובר בחדר האמבטיה שלכם. עצה נוספת, בדקו אפשרויות להטמיע ספוטים ולדים ליד המראה בחדר האמבטיה ובכך גם תעשירו את התאורה וגם תשפרו את ה- VIEW    מהמראה של חדר האמבטיה שלכם.

למידע נוסף על שידות אמבטיה מעוצבות, ארונות מעוצבים או גופי תאורה לבית ניתן לפנות אלינו!

אפשר לעזור?