שידות אמבטיה מעוצבות בהתאמה לעיצוב חדר השירות: עצות עשה ואל תעשה

כל המתעניין בשידות אמבטיה מעוצבות ודאי ישמח לקרוא את דף המידע שלפניו. שידות אמבטיה מעוצבות הן התקנים תמימים למראה, אבל בחירה לא נכונה שלהם יכולה אף יכולה להיעשות וזה יכול להוביל לעיצוב שלא הייתם מייחלים לעצמכם בחדר השירות. על מנת להימנע מטעויות, חשוב לעקוב אחרי מה שאנחנו כותבים לכם על מנת שתדעו בדיוק מה לעשות בעת בחירת השידות כך שיישפרו את מראה החדר ויהפכו אותו להיות נוצץ, מבריק ואטרקטיבי מתמיד. הדבר גם יסייע לבתים שלכם בתדמית הפיכתם אל בתים מעוצבים.

עיצוב השידות על פי מראה הארונות – יתרון

מי שאין לו רעיון לשידת אמבטיה אך כבר מיקם לעצמו את הארון בחדר שירות זה, הרוויח. הוא יכול להסיק ממראה הארון כיצד צריכה להיראות שידת האמבטיה שלו. שידות אמבטיה מעוצבות הן ברובן תולדה של שילוב עם ארונות אמבטיה מעוצבים. בחלקים גדולים של המקרים מדובר באייטמים שנמכרים כסט מוכן בשל כך.

בהיעדר ארון – קחו השראה מגודל החדר וצבעיו

חדר גדול יזדקק לשידה קטנה ולהיפך, בשביל ליצור יחסי ריהוט-חדר כנדרש, ולא יחסים של רהיט גדול ומגושם מדי הממוקם בחדר קטן. שידות אמבטיה מעוצבות צריכות להופיע בחדר כשהן בצבע הנכון לו, כלומר בצבע ברירת המחדל של עיקרי תכולתו או בצבע המשני לו. אם אתם לפני בחירת ארונות אמבטיה מעוצבים, בדרך   זו מומלץ לבחור אותם.

מקום אחסון לתכולה שלכם – פרמטר נדרש

אל תשכחו שהמטרה הסופית היא להציב תכולות בתוך הרכיבים הללו. שידות אמבטיה מעוצבות שנראות גדולות או ארונות אמבטיה מעוצבים וענקיים אשר בפועל מקום האחסון בהם אינו רב אינם מה שאתם רוצים ומייחלים לעצמכם באמבטיה! זה יתפוס מקום לחינם ויאפשר לכם לאחסון מעט מאד תכולה. ודאו שברהיט ניתן לאחסון באופן הגון בהשוואה לממדיו – את התכולה המבוקשת לכם.

השקעה בעיצוב התקן האחסון – נדרשת

במקום להשקיע בגילוף העץ וביצירת מיצגים מעוצבים בקצוות הרהיוט, מוטב להשקיע בתאורה ובמיקום מראות. רכישת ארון עם מראה ונורות LED שיאירו על הזכוכית זו השקעה חכמה עם המון תרומה לעיצוב החדר בצדה. גם שידה עם עיצוב הדפנות שלה היא השקעה חכמה ועדיפה פי כמה על שידה שהעיצוב רב שכבתי ונמצא מרחק סנטימירים רבים מגוף האחסון עצמו.

 

אפשר לעזור?