שידות אמבטיה מעוצבות לחדרי אמבטיה דקורטיביים

בחדרי אמבטיה, רבות דובר על ההתקנים המפורסמים והנפוצים כמו גופי תאורה לבית וכמובן הארון הגדול שבחרדר. מה שמעטים מדברים עליו אך הוא הנושא המהותי כאן הוא שידות אמבטיה מעוצבות. שידות אמנם נראות התקני אחסון קטנים ביחס לארונות, ונוצצים פחות בהשוואה לתאורה, אבל הן קריטיים מאד להצלחת עיצוב האמבטיה שלכם. להלן מספר מוקדים בהם תוכלו למצוא שידות מעוצבות.

שידה בתוך תא הרחצה

שידה זו משמשת את המתרחצים להניח שמפו, סבון ואביזרי מקלחת נוספים בזמן אמת. שידה בתוך תא הרחצה מגיעה במספר רב של וריאנטים: עגולה, מרובעת, להצמדה על קיר או להצמדה על פאה. חשוב לבחור שידות אמבטיה מעוצבות מהסוג הזה לפי הסביבה של הד'וש: עד כמה היא מכילה אלמנטים עגולים ועד כמה היא מכילה אלמנטים מרובעים? עד כמה צבעים מסוימים שולטים בה לעומת האחרים? בהינתן קו מחשבה זה, יהיה לכם קל יותר לבחור שידות בתוך תא הרחצה.

שידות המשלימות את הארון

שידות שתפקידן להשלים את ארון האמבטיה ולספק מקום למעט תכולה משם, היא התכולה הקריטית יותר לכם בהשוואה לאחרות. בשידות מן הסוג הזה חשוב שיהיה מלאי מוצרים קבוע בשלוף שתוכלו להשלים על מדפים הרחצה שלכם. במובן מסוים שידות מן הסוג הזה הן "מתווכות" בין האחסון שלכם בארונות השונים לבין השידות המשמשות אתכם בזמן אמת במהלך הרחצה.

אנשים שהתעניינו בשידות אמבטיה מעוצבות התעניינו גם

  1. ארונות אמבטיה מעוצבים – ארונות הם התקני האחסון הגדולים ביותר באמבטיה. כאן תוכלו למצוא מידע נרחב על בנייתם, והתאמתם לבית הלקוח. ארון צריך להתאים לריצוף ואם החדר כבר מאובזר – אז לתכולת האבזור הדומיננטית באותו החדר.
  2. גופי תאורה לבית – גופי תאורה לבית אינם מה שהם היו בעבר. כיום, גופי תאורה לבית הם מוצרים מעוצבים בניסוח אדריכל, ובמיוחד שזה מגיע לאמבטיה, שם המעצב כנראה יגן על התאורה שלכם באמצעות אותו עיצוב אגרסיבי. באמצעות סיוע שלנו נוכל להשלים לכם את כל החסר בחדר האמבטיה שלכם.

למידע נוסף על ארונות אמבטיה מעוצבים, שידות אמבטיה מפורסמות וכן על גופי תאורה לבית, מוזמנים לפנות אלינו, ואנו נפרט לגבי טיב ההתאמה  עבורכם: יש למה לחכות!

אפשר לעזור?