בחירת סוג זכוכית בהתאם לשימוש

עד לפני מספר שנים נהגו להשתמש בקירות זכוכית רק בבנייני משרדים, בבתי מלון, במבנים ציבוריים שונים, במבני תעשייה וכדומה.

בשנים האחרונות החלו אדריכלים ומעצבים להוסיף לתכנון הבתים הפרטיים והדירות קירות מזכוכית מחוסמת כחלק אינטגראלי מהעיצוב. יש לקירות הזכוכית יתרונות רבים כמו חדירת אור טבעי למבנה, יעילות אנרגטית וחיסכון בעלויות התאורה, אסתטיקה גבוהה ועוד. חיפוי קירות בזכוכית מיועד גם לתוך הבית ומאפשר למעצבי הפנים ליהנות מקשת רחבה של אפשרויות ומפתרון יעיל, מקורי וייחודי התורם לנראות גבוהה ולמראה טבעי ואלגנטי יותר. בהתאם לשימוש יש לבחור בסוג הזכוכית, במקרים רבים בוחרים בזכוכית מחוסמת או בזכוכיות בגוונים שונים, כאשר ניתן לשלב גם פסי ניתוק מפרופיל אלומיניום כדי לזכות בעיצוב מעורר השראה.

חיפוי קירות פנים

אם בעבר נהגו מעצבי הפנים לעצב מטבחים, סלונים וחללים נוספים בבית באמצעות פתרונות כמו אריחי קרמיקה, שיש ואריחי אבן טבעית או סינטטית הרי כיום יש העדפה בקרב רבים לעצב את הקירות באמצעות חיפוי זכוכית. יש מגוון עצום של סוגי זכוכיות בהם ניתן לעשות שימוש לחיפוי קירות הבית, לרבות חיפוי קירות במטבח, בחדרי הרחצה ובסלון. ניתן לבחור בזכוכית רגילה ועליה להדביק מדבקות מעוצבות בשלל דגמים, מידות, טקסטורות וגוונים. הדבקת מדבקות על קירות זכוכית היא משימה פשוטה וכל אחד יכול לבצעה לכן אין צורך להזמין בעל מקצוע לשם כך וניתן לחסוך בעלויות השיפוץ.
חיפוי קירות המטבח בזכוכית מאפשר ליהנות מעיצובים מרשימים ומיוחדים ביופיים. ניתן לשלב בין סוגי זכוכיות שונות כמו זכוכית מעוצבת בעיטורים בהתזת חול, זכוכית צורתית במגוון צבעים, זכוכית שחורה, זכוכית בטכנולוגיית אקסטרה קליר בגוון שמנת ובגוונים נוספים, זכוכית אפורה וגם פסי ניתוק וזכוכית מחוסמת בגוון שקוף או צבעוני.

שלל צבעים וגדלים

חיפוי קירות הבית באמצעות קירות זכוכית נחשב לטרנד החדש והחם ביותר בעולם עיצוב הבית. את הזכוכית לחיפוי הקירות יש לבחור בהתאמה מלאה לקונספט העיצובי ולתכנון של מעצב הפנים כדי ליצור הרמוניה ואווירה נעימה ומרגיעה. את הזכוכית בוחרים לרוב לאחר בחירת חלונות מעוצבים כדי שתהיה התאמה עיצובית. יודגש כי קיימים מגוון זכוכיות בשוק המתאימים לחפוי קירות ולבניית קירות זכוכית וניתן לרכוש את הזכוכיות בשלל צבעים, טקסטורות, גוונים ומידות.

הדבקת מדבקות על קירות זכוכית

שיטה פשוטה ויעילה לחידוש העיצוב בבית היא הדבקת מדבקות על קירות זכוכית. יש מגוון עצום של מדבקות באיכות גבוהה בשלל עיצובים, גדלים וגוונים. כדאי לדעת כי את המדבקות ניתן להוריד בקלות ולשנות אותן במדבקות חדשות כדי ליהנות מעיצוב חדש וכל זאת בעלות נמוכה וללא צורך בהוצאות גבוהות של חיפוי הקיר מחדש. אגב, כאשר מעוניינים לחדש את עיצוב הבית ניתן לרכוש מדבקות חלון בשלל עיצובים וכך מקבלים חלונות מעוצבים ומרשימים ביופיים שתורמים רבות למראה הכללי של הבית או החדר.

אפשר לעזור?