בריקים לחיפוי ועיצוב פנים

מהם בריקים?

בריקים אלו אבנים מיוחדות אשר נאפות בחום גבוה במיוחד ומשתמשים בהן לחיפוי פנים וחוץ. אבן הבריק מורכבת ממספר חומרים היוצרים אבן המתאפיינת בחוזק רב – היא עמידה בפני נזקי מזג האוויר, בעלת בידוד אקוסטי מפני רעשים ודורשת תחזוקה מינימלית לאורך השנים. כמו כן, לאבן גוונים וטקסטורות מיוחדות ההופכים אותה לאבן חיפוי דקורטיבית המשדרגת את המראה העיצובי של המבנה.

באבן זו נעשה שימוש רב במערב אירופה הקלאסית. כיום, ניתן להשיג בריקים מפירוק בניינים ישנים או תעשייתיים, אותן ניתן להתאים אישית לצרכי הלקוח, אם זה מבחינת גודל, גוונים וטקסטורה. האבן משתלבת היטב בבתים מודרניים והופכת את המראה הבנאלי של הבית לייחודי, חמים ואלגנטי. אפשר לומר שאבן הבריק משלב מודרניות עם ניחוח קלאסי.

בריקים לחיפוי פנים

היתרונות הרבים של אבן זו הפכו אותה לפופולרית במיוחד בקרב אדריכלים ומעצבי פנים ולכן כיום ניתן לראות בתים רבים בישראל המעוטרים באבנים אלו.

אזורים נפוצים בבית בהן נעשה שימוש באבני בריקים:

בסלון – לרוב הוא אזור התופס שטח גדול בבית ומקום מרכזי לאירוח מבקרים. קיר הבריקים ממלא את החלל הקר והמשעמם ומשרה בסלון אווירה כפרית חמימה המנעימה את הישיבה בו.

קיר בפינת האוכל משמש גם כאלמנט דקורטיבי וגם כקיר הפרדה בין פינת האוכל לאזורים אחרים בבית כמו אזור המטבח והסלון.

חיפוי קיר מטבח באבני בריק משדרג את המראה העיצובי של המטבח ומנעים את השהיה בו בזמן הכנת האוכל. ניתן להשיג אבנים במגוון צבעים כך שניתן להתאימם לעיצוב ולאופי של המטבח.

היום כמעט בכל בית יש טלוויזיה שטוחה וגדולה הממוקמת על הקיר. הצבת הטלוויזיה על קיר סטנדרטי ללא עיצוב משדרת בנאליות וריק. מנגד, חיפוי הקיר משדרג את המראה העיצובי והטלוויזיה משתלבת בו היטב.

רכישת בריקים – מה חשוב לדעת?

לפני שאנו קונים בריקים חשוב מאוד כי נקפיד לוודא שהם איכותיים, אשר ישרתו אותנו נאמנה לאורך שנים. לכן, מומלץ לרכוש אותם מחברה בעלת מוניטין בתחום העוסקת בייבוא ושיווק בריקים. כמו כן, יש להקפיד להתאים את הסוג לבית שלכם. כאמור, קיים מגוון עצום וחשוב להתאימם לאופי הבית. מומלץ לפנות לייעוץ של מעצבי פנים, אותו ניתן להשיג כשירות משלים בחנויות המתאימות.

דבר חשוב נוסף הוא, היקף ההיצע והזמינות לרכישה. לכן, מומלץ לפנות לחברות המציעות מאגר גדול של אבנים, כך שיהיה ניתן להתרשם מהמבחר ולבחור במה שמתאים לנו מבחינת גודל, גוון, טקסטורה ומחיר. במידה ואתם אדריכלים או מעצבי פנים המעוניינים לרכוש את האבנים באופן מידי מומלץ לפנות לחברות המציעות רכישה באספקה ישירה מהמלאי ללא עיכובים מיותרים.

אפשר לעזור?