התאמת הוילון לעיצוב הבית בסגנון כפרי

יצירת פינה נעימה וחמימה בבית, היא בין המטרות הטריוויאליות והברורות מאליו בכל בית או דירת מגורים.

על אף שלכאורה מדובר בפרט מובן וברור מאליו, מרבית הדירות והבתים אינם נראים, כאותן פינות חמימות ונעימות שנרצה לחזור אליהן, מסיבה פשוטה מאוד: אנחנו איננו מעצבי פנים!

בד בבד – סוד בחירת הוילונות הביתיים

אחד המאפיינים הבולטים יותר בתחום העיצוב בעת התאמת עיצוב הוילון לבית, הוא הקושי בהתמקדות. בחירה בפרטים קטנים, כמו וילונות למשל, לתחילת גיבוש המראה הכפרי שלכם בבית. אחת השיטות הפשוטות ביותר להתחיל בהן, היא דווקא מסגנון הוילון וסגנון הבדים, הרבה לפני שחושבים על הגוון הרצוי. שימו לב למרקמים, סוגי הבדים וחומרי הגלם הקיימים, את הגוון המתאים תמצאו באחריות.

אותו עיצוב מושכל והדרגתי, יעזור לכם להימנע מהתפזרות בעת הבחירה והחשיבה על השינוי הרצוי.

גווני הכפר – כיצד משלבים את הגוונים הנכונים

 

הגוונים הכפריים, מתבטאים בדרך כלל בגווני האדמה והגוונים החמים יותר. על אף הקלישאות שבדבר, דווקא הגוונים הללו מייצרים את התחושה הכפרית והנוסטלגית. הינם הצבעים הינם קבועים, באים לידי ביטוי בצרכים של החיים בכפר, הכוללים חומרי גלם ושיטות עיצוב פרקטיות. הגוונים השולטים בתחום הוילונות ומישור הפרטים המשלימים, בעת עיצוב הבית בסגנון זה, יהיו חומים, אגוזיים, מהגוניים, כתמתמים, עם אפשרות לשילוב גוונים עמומים יותר, כמו הגוונים האפרפרים וגווניי הטורקיז, אשר באים כקונטרה מושלמת, לצבעי האדמה הקונבנציונאליים.

סגנון הטקסטיל לעיצוב וילונות במראה כפרי

 

הטקסטיל לעיצוב הכפרי, נע ונד בין הסגנון המוחלק לבין סגנון התחרה המעודן ושום דבר אחר פרט לכך, כיוון שהסגנון הכפרי מדבר על פשטות אלגנטית ועיצובים כמו וילונות רומאיים למשל, יהוו שינוי מסלול בסיסי מהיעד העיצובי שבחרתם. העיצוב הכפרי ישדר אווירה של קלאסיות ופשטות, אך אין זה אומר שלא ישדר גם שמץ של "עושר", אותו עושר, הנובע מהחום והעומק העיצובי אשר עומד מהצד ההופכי לחלוטין, מהמראה היוקרתי של וילונות המלמלה השונים.

קרניז או וילון בהסתה חשמלית – התאמת הווילון לנוחות הדיירים

 

וילון הסתה חשמלי וקרניז, יכולים שניהם לשחק תפקיד בעיצובים הכפריים. על אף שהעיצובים הכפריים יאופיינו בדרך כלל בקרניזים ומוטות תלייה מעץ. גם טכנולוגיית ההסתה החשמלית, כמובן בעת התאמת העיצוב הנכון, לא תגרע בהכרח מהמראה הכפרי אחריו אתם מחפשים.

אפשר לעזור?