מהי פינת אוכל סטנדרטית עם טוויסט

גם היום, כשרובנו נוהגים לאכול ארוחות ערב, לרוב אל מול הטלוויזיה, עדיין בכל בית תמצא פינת אוכל סטנדרטית עם שולחן נפתח.

 

הרי פעם בשבוע כל המשפחה נפגשת לארוחת שישי או שבת, ואם לא אז בוודאי באחד החגים, נערכת ארוחה גדולה סביב השולחן. כן, אותה פינת אוכל מוכרת וישנה, שיכולנו למצוא עוד משנות העשרים והשלושים בלא מעט בתים, עדיין נמצאת בכל בית קיים גם בעשור השני של המאה ה-21, מה שממחיש את העובדה, שלמרות כל השינויים בסגנון החיים שלנו, עדיין יש מקום מיוחד לארוחות משפחתיות גדולות, גם אם הן נערכות פעם בשבוע או פעם בחודש.

כיצד בנויה פינת אוכל סטנדרטית

פינת אוכל סטנדרטית בדרך כלל כוללת שולחן מלבני או מרובע, עם 10 כיסאות בממוצע. ניתן כמובן למצוא פינות אוכל יותר קטנות (אנחנו יכולים למצוא אותן אצל משפחות צעירות או משפחות עם מספר ילדים נמוך) או כאלה גדולות יותר, בעיקר בקרב משפחות אמידות שיכולות לאפשר לעצמן, הן מבחינת המחיר והשטח.
כאן אנחנו מגיעים לנקודה חשובה, על מנת לחסוך במקום שהשולחן תופס, נעדיף לרכוש שולחן שיכול להיפתח. כיום אנחנו יכולים למצוא שולחנות שניתן לפתוח לא רק פעם אחת, אלא מספר פעמים. כלומר, הן נפתחות פעם אחת, ואם יש לכם כמות גדולה של אורחים, אתם יכולים לפתוח אותה שוב. היתרון הוא, שהשולחן הופך גדול יותר בלי שהוא יתפוס שטח כאשר אין לכך שימוש.
אנחנו יכולים למצוא פתיחות בצורה של מגירה, ספר (כלומר הפלטות נמצאות אחת על השנייה והן נפתחות לצדדים), וכן פתיחת פרפר (4 קיפולים שנפתחים לצדדים שונים). לעיתים הפתיחות השונות מגדילות את השולחן ביותר משני מטר.

כיצד ניתן לבחור שולחן אוכל?

אנחנו נבחר שולחן אוכל על פי הפרמטרים הבאים:
א. גודל ומבנה השולחן ביחס למקום ולשטח בו אנחנו מתכוונים להציב אותו
ב. כמות הסועדים באופן רגיל
ג. כמות הפתיחות שיש לשולחן
ד. סוג העץ שלו – נעדיף תמיד עץ מלא ואיכותי, גם כשהוא כבד יותר משולחנות אחרים
ה. עיצוב שיתאים לחלל בו הוא מוצב

הטוויסט של פינות אוכל

ניתן לשדרג ולשלב בפינות אוכל מאפיינים שונים שיהפכו את הפינה לייחודית יותר ואת השולחן למקום הרבה יותר נעים מבחינת הסועדים. למשל, במקום כיסאות ניתן להזמין ספסל אחד ארוך. זה נותן תחושה של פיקניק במקום ארוחה רשמית.
שולחן בעיצוב מודרני יכול להיות טוויסט עיצובי מעניין, שיהפוך אותו לסוג של "פסל סביבתי" בזמן שלא סועדים בו. אומנם זה יכול להיראות מוזר לאכול עליו ובכל זאת, הוא יוסיף נופך ועניין לעיצוב של המקום.
האופציה האחרונה היא הוספת מגירות קטנות, שם תוכלו לשים את הסכו"ם, במקום שתצטרכו להביא אותו לשולחן בכל פעם מחדש.

אפשר לעזור?