ארונות אמבטיה – ניצול מקסימאלי של החלל

חלק עיקרי בעיצוב חדר מסוים בבית הינו נושא של ניצול החלל בצורה שהמראה יהיה נקי לעין, בקו אחיד ולא במראה עמוס שיוצר תחושת אי סדר

לרוב, חדרי האמבטיה בעלי שטח יחסית קטן לשאר החדרים בבית, מה שמצריך מאיתנו לחשוב מעבר לקופסא ולמצוא פתרונות ודרכים אידיאליים לניצול החלל על מנת שיראו את יופיו של חדר האמבטיה שלכם. במידה ואינכם מבינים גדולים בתחום העיצוב, תמיד תוכלו לפנות למעצב פנים שיוכל לייעץ לכם על דרכים יצירתיות בהם תוכלו לנצל את החלל כמו שאתם רוצים.

חדר אמבטיה בעל חלל מצומצם

במידה ובבעלותכם חדר אמבטיה מצומצם, כדאי שתיקחו בחשבון כמה דברים, ראשית בדקו מהו הגודל המדויק של החדר על מנת להתאים ריהוט שישתלב בצורה מדויקת, לאחר מכן, השתדלו לבחור בריהוט שיהיה בעל גוונים בהירים – הצבע הבהיר מקנה תחושה של מרווח ואור בחדר, ישנם ארונות אמבטיה במגוון צבעים ושפע של סגנונות שיוכלו להתחבר בצורה הרמונית לחדר ולשאר אביזרי האמבטיה שלכם. כיום העיצוב המודרני שם דגש על עיצוב בקו נקי ואסתטי, ככל שיהיו פחות אלמנטים שיעמיסו על החדר, כל המראה העיצובי יודגש בצורה בולטת יותר. בנוסף, תוכלו לייצר מקום נוסף בחדר, כאשר תתקינו מקלחונים – מה שמאפשר לכם לסגור את הדלתות כלפיי פנים וכך לנצל מקום נוסף ולמנוע מראה עמוס.

סוגים של ארונות אמבטיה

העיצוב כיום כפי שציינו בתחילת המאמר הינו בסגנון נקי, הסגנון המודרני של היום הינו "ארונות פתוחים", כשדלתות הארונות עשויות מזכוכית מחוסמת והארון במראה כפרי אותנטי או מעץ מלא, יחד עם זאת, בהתאמה לארונות כמו אלו שתיארנו, ישנם כיורים ייחודיים מעוצבים מעץ גם הם – מה שיוצר קו אחיד ונקי בעין. ארונות הינם החלק המרכזי והעיקרי בעיצוב חדר האמבטיה וכמובן מהווים חלק פונקציונאלי וחשוב עבורנו, בהתאם לסגנון הארונות, כדאי להתאים את שאר האלמנטים שבחלל, גם אם מדובר באגרטל נוי, עציץ מעוצב וכדומה.

ארונות אמבטיה בסגנון אחר

במידה ואתם אוהבים סגנון אחר, עיצוב ייחודי, כזה שלא רואים בכל בית ולא בכל חדר אמבטיה, תוכלו להתרשם מהגלריה של חברת טורקיז האוס שמציעה לכם מגוון רחב וייחודי של ארונות בסגנון אותנטי, מודרני, כפרי ועוד. הארונות  ייתנו קו עיצובי אחר שיעשיר את חדר האמבטיה שלכם וייתן טאץ ייחודי ומודרני , יחד עם זאת, הם יהוו ערך פונקציונאלי עבורכם בכך שתוכלו להתאימם לצרכים האישיים ולסגנון שלכם.

אפשר לעזור?