עיצוב פנים לבית באמצעות ריהוט איטלקי

מי יכול להתווכח עם הקלאסה של האיטלקים? הם יודעים להתלבש יפה, יש להם סגנון, והם קובעים את הטון בכל מה שקשור לעיצוב..

בין אם זה עיצוב בגדים, עיצוב הבית, עיצוב נוף, או עיצוב רהיטים לבית. עיצוב פנים לבית באמצעות ריהוט איטלקי יביא אליכם את רומא הביתה, יביא ניחוח של משהו אחר, מהודר ויוקרתי, הרגשה ממש כמו במילאנו. היתרון הגדול בריהוט איטלקי הוא המבחר הרחב שמייצרים לנו האיטלקים המאפשר להתאים את הרהיטים לכל סגנון עיצוב קיים בבית, כך שאין צורך לבצע שינויים דרסטיים אם לא רוצים.

סגנון שאין שני לו

האיטלקים מקפידים תמיד לחדש, ותמיד עושים זאת בסגנון. בגלל שלא איכזבו כמעט אף פעם, הם אלה שנותנים את הטון בבגדים ובריהוט. בשנים האחרונות החלה מגמה חדשה שהגיעה אלינו כמובן מאיטליה, של מערכות ישיבה מודולריות. נגמרה התקופה של מערכות ישיבה אחד פלוס שתיים פלוס שלוש, והגיעה העת של מערכות ישיבה בצורת ר'. רכישת מערכות ישיבה נהייתה די מובנת לכולם, מכיוון שרוב חנויות התצוגה של רהיטים בארץ כמעט ולא יציגו כבר את הפינות המיושנות, ובמקומן יציגו פינות ישיבה מודולריות בצורת ר' המורכבות מספה חצי פתוחה של שלוש מקומות ישיבה, וספה נוספת של שני מקומות ישיבה.

חומרי גלם מובחרים

רהיטים איטלקיים מוקפדים, מיוצרים מחומרי הגלם המובחרים ביותר. אם מדובר בעור, אזי העור יהיה רך ונעים לישיבה ומגע, עור איכותי שלא יתבלה במהרה, כמו שרק האיטלקים יודעים לייצר. במידה ומדובר בריפוד, החומרים יהיו מהדרגה הראשונה, והתפירה תהיה מקצועית ובלתי נראית לעין כלל וכלל. אמנם ייצור של ריהוט מחומרי הגלם הטובים ביותר עולה עוד כמה גרושים, אבל מי שמעוניין בטוב ביותר, יודע שעל איכות בדרך כלל משלמים יותר. עם זאת, ריהוט שעשוי מחומרי גלם איכותיים בעבודה איכותית וטובה, יחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות וטובות וישאיר אתכם עם מוצר ללא קרעים או פגמים.

שידות, ויטרינות ותצוגה

חלל הסלון המרכזי בדרך כלל יציג עליו טלויזיה (אם זאת לא נתלתה כבר על הקיר), ואם לא טלויזיה, אז לפחות את מכשיר הכבלים או ממיר הלווין, רסיבר למערכת סאונד, ולעתים גם קונסולות משחק עבור הילדים וגם עבור המבוגרים. שידות ויטרינות ורהיטי תצוגה למיניהם אמורים להיות מתוקתקים ומושלמים, מכיוון שהם הרהיטים הבולטים ביותר לעין. מטרתם היא תצוגה, כלומר להיות בולטים ונעימים לעין, כך שאין ספק שרהיטים אלו אמורים להיראות טוב. רהיטי תצוגה איטלקיים יהיו עשויים בדרך כלל מעץ מלא, ולא מסיבית כפי שנהוג בייצור רהיטים פשוטים. רהיט מעץ מלא יהיה כבד מאוד, אך איכותו של הרהיט היא גבוהה בהרבה, ועמידותו למים ולמכות גבוהה מרהיטים שאינם עשויים מעץ מלא. כמובן שהעיצוב האיטלקי האופייני בקווים פשוטים ומודרניים ישתלב כמעט עם כל עיצוב קיים בבית, כך שאין חשש ליצירת פיצול בין העיצוב הקיים לחדש שאנו מעוניינים להוסיף לבית.

כורסאות טלוויזיה

אין כמו לחזור מיום עבודה ארוך ומפרך, ולהתרפק בכורסת הטלוויזיה המשובחת שלנו. חלק מכורסאות הטלויזיה יכילו הדום מובנה לרגליים, כזה הנשלף במשיכת ידית בצד הכורסא, ולמתקדמים, בלחיצת כפתור על ידי מערכת הידראולית. כורסאות טלוויזיה איטלקיות מעור משובח או מריפוד מהשורה הראשונה, הן תוספת נכבדת לבית, גם מבחינה עיצובית וגם מבחינה שימושית.

לסיכום, עיצוב פנים לבית באמצעות ריהוט איטלקי הוא בחירה מושלמת לאלו מכם שאוהבים את היוקרה ואת טוב הטעם, לאלו שלא מפחדים להשקיע בעיצוב שישאר לאורך זמן רב, ויכול להוסיף הרבה מאוד טעם ויוקרה לכל בית מבלי להפריע לעיצוב קיים.

אפשר לעזור?