פריטי חובה לגינת החלומות

גינת החלומות אינה חייבת להיות גינה גדולה עם מדשאות בלתי נגמרות ומזרקות ענק

היא כן צריכה לכלול, ע"פ מידותיה, מספר פריטים מרכזיים שיאפשרו להפיק ממנה את המקסימום. תכנון נכון ומושכל של הגינה יאפשר לכם להפוך אותה מחלום מתוק למציאות יום יומית. להלן סקירה של מספר פריטי חובה שאסור לוותר עליהם.

התוספות המפנקות שעושות את כל ההבדל

הגינה היא הממלכה הפרטית שלכם. מה שאומר כי כל מה שחלמתם שיהיה בהישג ידכם ונמצא מחוץ לבית, יהיה כעת בגינתכם במסגרת ההגבלות הפיזיות והכספיות כמובן. על מנת להפיק מהגינה את המירב, תוכלו לשלב את פריטי היוקרה הבאים, שממש אינם יקרים כפי שהיה מקובל לחשוב בעבר:
• ספא – התקנת מערכת ספא מפנקת הכוללת ג'קוזי קומפקטי אינה יקרה כמו שהיא הייתה לפני 10 שנים. ניתן להתקין ג'קוזי בגדלים שונים ע"פ מספר הרוחצים בתוכו בו זמנית. קיימים גם שדרוגים ותוספות מיוחדות (תאורת לדים, מסך טלוויזיה ו-DVD, מערכת שמע ועוד) שיהפכו את הג'קוזי למפנק במיוחד, ממש כמו במכוני הספא המובילים בארץ ובעולם.
• פרגולה – מעץ, חומרים סינטטיים ואפילו אלומיניום. לא משנה ממה הפרגולה שלכם תהיה עשויה, היא תצל מפני השמש, תגן מפני הגשם ותהווה סככה יעילה ביותר לארוחות ומפגשים משפחתיים אחרים. מתחת לפרגולה כדאי להתקין פריט חובה אחר בגינה והוא מנגל הגז, אשר יעזור לכם להפיק מטעמים של ממש אשר יהיו גם בריאים במיוחד.
• בריכה – לפתוח את הבוקר עם טבילה בבריכה, לארגן מסיבות או פשוט לשמור על הבריאות. אין ספק כי פריט חובה בכל גינה הוא בריכה פרטית אשר יכולה להיות חיצונית או שקועה, גדולה או קטנה, מרובעת, עגולה או בעלת צורה מופשטת. מסביב לבריכה כדאי להתקין גם דק מעץ או דמוי עץ. כך לא יגדלו עשבים שוטים סביב הבריכה ויימנעו החלקות מסוכנות.

• משטח דשא ירוק ורענן – חלק אינטגרלי מהגינה הביתית. גם אם כיום הגינה המודרנית מהווה כר פורה לאטרקציות ופריטים עיצוביים שלא היו נחלתה של הגינה הביתית בעבר, הרי שאין כל ספק, כי כבודו של הדשא במקומו מונח, ובלעדיו, תקבלו אולי גינה מעוצבת ומודרנית, אבל כזו שחסרה את העיקר. אם השקיה יום יומית וטיפול שוטף במדשאה הפרטית איננה משימה שיכולה להשתלב בקלות בלו"ז הצפוף שלכם, אתם מוזמנים להזמין משטח דשא סינטטי, ירוק, רענן ומלא חיות, אשר איננו דורש השקיה, הדברה, דישון ושאר מטלות.

דשא סינטטי ידידותי לסביבה יותר מדשא טבעי, ושומר על מראה יוקרתי לאורך זמן.

ריהוט גן יוקרתי

על מנת ליהנות ככל שניתן מכל מה שהצבתם בגינה, חשוב כי תוכלו לשבת בנוחות מירבית שתשתלב היטב גם מבחינה עיצובית. לשם כך, תוכלו להשתמש בפרטי ריהוט יוקרתיים ואיכותיים ביותר. לא עוד כיסאות פלסטיק אשר מאפשרים ישיבה בת 5 דקות וגורמים בתוך זמן קצר לרגליים רדומות. לא עוד שולחנות רעועים ומתנדנדים שמפילים את כל כלי האוכל. ריהוט גן יוקרתי יעניק לכל גינה את הנופך הרצוי באמצעות החומרים הבאים:
• ראטן סינטטי – הראטן מהווה אטרקציה יוקרתית בתור ריהוט גן. רצועות החומר שזורות אלה באלה, נמתחות לקו הבסיס ומהודקות אליו בחוזקה ע"י מסמרים. ריהוט גן יוקרתי מראטן הינו מגוון וכולל שולחנות, ספות "קונכיות" מפנקות, מיטות, ערסלים, פינות אוכל נדנדות ועוד.
• עץ מלא – העץ המלא על כל סוגיו ובעיקר הטיק, אשר ידוע בעמידותו כנגד מים, משדר אווירה יוקרתית מהולה בכפריות בחצר. המשקל של הריהוט מצביע על איכותו. הוא עמיד לאורך זמן וניתן להשתמש בו בתור פינות אוכל, שולחנות, מטבח חוץ, כיסאות נוח, שולחנות קפה ועוד.
• אלומיניום – לעומת העבר, ריהוט העשוי מאלומיניום בהחלט מהווה בחירה יוקרתית ואלגנטית. העיצובים רבים ואפשרויות ההתאמה לגינה עצומות. הריהוט מאלומיניום מתאים בעיקר עבור פינת האוכל, כיסאות הישיבה, מיטות השיזוף ואפילו כיסאות הים.

ריהוט גן יוקרתי משדר איכות בלתי מתפשרת ויהפוך כל גינה ליצירת אומנות של ממש. בשילוב עם כמה אטרקציות מהנות תוכלו ליצור גינת חלומות מרהיבה במציאות היום – יומית שלכם. שיהיה בהצלחה!

אפשר לעזור?