רהיטי גן ממתכת

בחירת ריהוט נכונה, המתאימה לסביבה החיצונית של ביתכם, יכולה להסב לכם הנאה רבה בשעות הפנאי.

פעמים רבות היצע הריהוט המגיע בסגנונות, גדלים וצבעים שונים מותיר את הלקוח בהתלבטות באשר לריהוט המתאים ביותר למרפסת או חצר ביתו.

להלן, מספר נקודות חשובות אשר יעזרו לכם בבחירת רהיטי גן ממתכת למרפסת או לגינת ביתכם:

מדידה ומיקום – יש למדוד את השטח בו הנכם מעוניינים למקם את הריהוט טרם אתם בוחרים אותו. דבר זה יעזור לכם בבחירת הגודל הנכון. בנוסף, מומלץ להחליט מראש היכן אתם מעוניינים למקם את הריהוט וזאת על מנת שהפריט יתאים לסביבתו.

תקציב – החליטו מראש על תקציב. כאשר תגיעו אל החנות יש לומר למוכר מהו התקציב העומד לרשותכם, כך הוא יצמצם את האפשרויות ותוכלו לבחור את הריהוט ההולם ביותר במחיר המתאים לכם.

איכות – איכות הריהוט תקבע את עמידותו לאורך שנים. כל רהיטי הגן המוצעים לכם בטורקיז האוס הינם רהיטים העשויים ממתכת איכותית וברמת גימור גבוהה.

פונקציונאליות ונוחות – הריהוט צריך לשמש אתכם בהתאם למטרה עליה החלטתם. אם אתם מעוניינים לערוך ארוחות בגינה, תוכלו לבחור שולחן מתכת חזק בסגנון עיצוב המתאים לכם, או סגנון גזיבו קלאסי. היתרון של בחירה בריהוט מתכת העשוי מאלומיניום שהוא קל משקל ולכן ניתן לנייד אותו בקלות ממקום למקום. בנוסף, הוא עמיד בפני תנאים שונים של מזג האוויר ואינו מחליד.

התאמת הריהוט לסביבה – יש להתאים את הריהוט לאותה סביבה בה אתם מעוניינים למקם אותו. ההתאמה צריכה לכלול את הגוונים, הטקסטורה וחומר המתכת. למשל, אם בחצר הגינה שלכם קיימת בריכה התאימו את הריהוט לבריכה או אם אתם אמורים להיות מתחת לפרגולה או סוככים אשר מגנים מהשמש התאימו אותו לסיגנון שלהם כדי לקבל גינה מעוצבת. רהיטי גן העשויים ממתכת ידועים במגוון סגנונות העיצוב שלהם ומבחר רהיטי הגן המוצעים לכם בטורקיז האוס הוא רחב.

תחזוקה – התחזוקה של רהיטי הגן ממתכת הינה קלה. כל שצריך לעשות הוא להעביר עליהם מטלית לחה.

רהיטי גן ממתכת לסביבה פסטורלית

אם אתם מעוניינים להפוך את הגינה, המרפסת או החצר שלכם למקום פסטורלי וקסום, הנכם מוזמנים להגיע אלינו ולהתרשם מהמבחר הגדול של רהיטי הגן העשויים מחומרי מתכת בעיצובים וסגנונות שונים.

אנו נעזור לכם לבחור ולהתאים את הריהוט אל הסביבה החיצונית של ביתכם.

אפשר לעזור?