דירת גן ירושלמית

שיתוף:

דירת גן שתיכננה ממש מחדש מעצבת הפנים רונית אלמליח.
צבעים. חומרים. טקסטורות. והתאורה. שילוב מהמם.
הדירה, בשכונת בית הכרם בירושלים, שינתה את פניה מהקצה אל הקצה. היא חולקה מחדש כולל שבירת קירות. הפתחים שונו והוגדלו, וכל חומרי הגמר נבחרו בהתאם לסגנון הכפרי שביקשו בעלי הדירה.
בטורקיז האוס נרכשו גופי התאורה המקסימים, שולחן האוכל והכיסאות כולל כיסאות האי. הכורסא המעוגלת רופדה לפי בחירה, וכמובן כל המראות ועוד אקססוריז.

רונית אלמליח עיצוב פנים
צילומים: שירן כרמל

אדריכל: רונית אלמליח – עיצוב פנים

קו. צורה. צבע. טקסטורה. קומפוזיציה.
מאז ילדותי תמיד ציירתי ויצרתי, סידרתי, הפכתי ושוב סידרתי… אם זה הסלון בבית הוריי או החדר של חברה טובה, כל אתר היה מושלם להתאמת צבע לצבע, צורה לצורה.
האהבה הגדולה שלי לאסתטיקה, ליופי ולאמנות הובילה אותי בצעירותי ללימודי אמנות גבוהים ב"מדרשה לאמנות" בבית ברל , שם קיבלתי כלים אקדמיים שחידדו את הרגישות והדיוק בבחירת מינונים, חיבורי צבעים, שילוב צורות, ויצירת קומפוזיציה הרמונית. כל אלו מתבטאים היום בעבודת העיצוב שלי. לאחר מספר שנים השלמתי את לימודי עיצוב הפנים באורט, ויצאתי לדרך עצמאית.

אני מעצבת בתים משלב החשיבה והתכנון ועד צנצנת הפרחים על השולחן. מאוד אוהבת מראה חם מחבק והרמוני, אך יחד עם זאת שיהיה רהוט ומדוייק.
משלבת פונקציונליות עם אסתטיקה ללא פשרות, ממפה את הבעיות, ומגשימה את החלומות של לקוחותיי. אני מפיקה תכניות עבודה ומלווה את לקוחותיי באופן צמוד בתהליך הבניה או השיפוץ , בבחירת חומרי הגמר, ברכישת ריהוט ואבזור, ובתכנון קפדני של הום סטיילינג , שנותנים לחלל את המראה הסופי ההרמוני והמעוצב.
ומעל הכל ובעיקר- אני פשוט נהנית.

רונית אלמליח עיצוב פנים

מייל: ronit@ronital-design.co.il

למידע נוסף צרו קשר
אפשר לעזור?