תאורה לבית – טיפים חשובים לבחירה

תאורה לבית היא ללא ספק מרכיב חשוב בעיצוב פתרון המגורים שלכם. במאמר שלפניכם אנו נספק לכם עצות חשובות לבחירת רכיבי תאורה לבית. אלה אותן עצות שכאשר תקראו אותן ותפנימו את הכתוב, תוכלו להתחקות אחר טעויות של עצמכם בשעת הבחירה. למה אנו מתכוונים? בדרך כלל, כאשר אנשים רואים בחנות גוף תאורה לבית בעל מראה אטרקטיבי – הם מתרגשים, אומרים "זכינו" וקונים, העיקר לחזור עם מה שיפה ומבריק ואז לגלות שזה לא מתאים לעיצוב הבית. אצלנו – אתם תדעו איך לבחור תוך ידיעה שלא חשוב מה תכניסו הביתה – זה יתיישב עם עיצובו ויתאים לו ככפפה ליד.

טיפ מס' 1: בקשו לראות הדגמה חיה של פתרון התאורה

היות שהימים של "להחליף נורה" כבר די מאחורינו, והמנורות הן LED, אתם לא יכולים לדעת מה זה אומר שמספרים לכם על X וואט הספק לעומת Y וואט הספק. אתם לא תוכלו לדעת איך זה נראה ומה תהיה העוצמה. לכן, בקשו לראות כל רכיב תאורה לבית שחשבתם עליו כשהוא פועל, ואם אין בחנות, אז לפחות תמונה או הדמיית מוחשב שתמחיש כיצד זה נראה. ייתכן כי המנורה תהיה עוצמתית מדי או חלשה מדי לטעמכם, מה גם שאם אתם יודעים לאיזה חדר זה מיועד, משמע שאתם יודעים כמה כיווני אוויר יש לו וזה אמור לספק לכם אינדיקציה על סוג העוצמה (הרבה כיווני אוויר – מנורה בעוצמה נמוכה, מעט כיווני אוויר מצריכים מנורה בעוצמה גבוהה).

טיפ מס' 2: בדקו היטב את גודל המנורה

אל תשכחו שאין מסע קניות אל עבר הנורות, האהילים, וכד'. מה שאתם רואים בחנות זה המראה הסופי של המנורה. ככה זה בענף ה- LED.  לכן, חשוב מאד שתמדדו מה גודל המנורה. שימו לב שאם עוד לפני המדידה, בזווית העין, היא נראית מאד גדולה – משמע שהיא בטוח לא תתאים לחדר שאתם יודעים שהוא מאד קטן ולהיפך. מנורה שנחשב מאד קטנה לא תתאים לחדר גדול כמנורה מרכזית. היא עשויה להתאים לו אם הוא גם חדר חיצוני ואז משתמשים במנורה הקטנה כ- SPOT לצד כמה מנורות כמוה. זה מקובל בתחום תאורה לבית מסוג LED בדיוק כמו שהיה בעבר.

טיפ מס' 3: בדקו אפשרויות לעצב בתאורה מדפים ומזנונים

במיוחד אם מדובר ברכיבים מגבס, קיימת אפשרות להטמיע תאורה לסלון שהיא קישוט להתקנים הללו. תאורה לבית שמעטרת מזנונים מעשירה גם את עיצובם של פתרונות המגורים שלכם והופכת אותם אל בתים מעוצבים של ממש.

 

אפשר לעזור?