איך כדים מעוצבים יכולים לשדרג את הגינה שלכם?

גינה ביתית היא ללא ספק חלום של רבים. בעידן בו אנו חיים היום ניתן לראות בבירור כיצד ישנה השקעה בצד החיצוני של הבית לא פחות מאשר בצד הפנימי שלו, וכיצד מרחב המחיה החיצוני הופך להיות חלק בלתי נפרד מהפנימי.

אם אתם רוצים להפוך את הגינה שלכם למקום שתיהנו לחיות בו, מקום שישדרג את הבית שלכם באופן משמעותי ויעניק לכם איכות חיים הרבה יותר גבוהה, אין ספק כי כדים מעוצבים הם התשובה.

עם כדים מעוצבים אתם יכולים לשדרג את הגינה שלכם בצורה משמעותית ומיוחדת, אך חשוב לדעת להשתמש בהם בצורה נכונה.

כדים מעוצבים
כדים מעוצבים

התאמה לגודל הגינה

כאשר אתם בוחרים מוצרים לגינה, ולא משנה אם מדובר ברכישה של כדים מעוצבים, מזרקות לגינה או כל מוצר אחר – אתם חייבים לקחת בחשבון את ההתאמה לגודל של הגינה. ככל שהגינה תהיה גדולה יותר, כך יהיה לכם הרבה יותר מרחב אך אם הגינה קטנה, ככל שתוסיפו יותר אביזרי נוי היא תהפוך להיות צפופה ובעלת מראה עמוס יותר, מה שדווקא יצור את ההפך ממה שאתם מצפים לו ויעניק לגינה מראה הרבה פחות נעים.

לכן חשוב ליצור איזון נכון בגינה ולדעת לבחור את המוצרים אשר יהפכו את הגינה שלכם להרבה יותר מסודרת, מושקעת ומרשימה ועדיין יאפשרו לכם להשתמש בחלל שלה בצורה נכונה.

 

עיצוב מרשים לצמחיה

כדים מעוצבים יכולים לשמש לא רק כאמצעי נוי בפני עצמו, אלא גם כאדניות. אם תעשו שימוש בכדים על מנת לשתול בהם פרחים או עציצים, תקבלו גינה במראה הרבה יותר מרשים ומיוחד, ותוכלו לשלב את הצמחיה בגינה שלכם בצורה מעוצבת ויפה יותר.

חלק מהכדים תוכלו להציב בצורה נטויה, להשתמש בהם בכדי להסתיר נקודות בעייתיות בגינה ועוד.

אם אתם מתלבטים, אנו ממליצים לכם לפנות אלינו. הצוות שלנו עומד לרשותכם על מנת לסייע לכם לבחור את הכדים המתאימים ביותר לגינה שלכם ולהפוך אותה לפינת החמד שתמיד חלמתם עליה ולחלק שיהפוך להיות האהוב ביותר עליכם ועל בני המשפחה שלכם.

 

 

 

 

אפשר לעזור?