איך לבחור נכון ריהוט גן?

בחירת ריהוט לגן הנה אחת מהחשובות שתעשו עבור ביתכם. לכן, חשוב מאד לבחור בזהירות באיזה ריהוט גן אתם רוצים להשקיע, ולעשות זאת בהתאם למספר אמות מידה אשר יפורטו מטה. מדובר, למעשה, בעיצוב הגן הקיים, בעיצוב מבואת הכניסה הביתה, ובעיצוב הפתח שבין החצר לחלק החיצוני של הבית: שער היציאה, דלת הכניסה והחומה/הגדר שמסביב ואפילו תאורת חוץ שעל החומה.

עיצוב הגן

ריהוט גן ייקבע בראש ובראשונה בהתאם לעיצוב הגן. ישנם גנים המורכבים מדשא ודקים בסגנון כפרי, וישנם גנים המורכבים משיש ואריחים לבנים בסגנון מודרני, כמו למשל סגנון ה- PATIO הספרדי החדש (חצרות אחוריות ללא צמחיה מוקפות מבנים). עיצוב הגן נקבע באמצעות 2 דרכי העיצוב הללו. כפי שתוכלו לראות, בחנות רהיטי גן יש מגוון עצום בעיצובים שונים, אשר כל אחד מהם מתאים לאירוח בגן בעל מראה שונה.

מבואת הכניסה לבית

בחירת ריהוט גן תתבצע בהתאם לעיצוב מבואת הכניסה לבית. ישנן מבואות כניסה בסגנון כפרי עם משקופים וקורות עגולות, וישנן מבואות כניסה בסגנון האירופאי בורגני עם צלעות חדות והתקנים משוננים ומדורגים כגון דלתות מלבניות ומשקופים מחודדים בקצוות. בהתאם למראה העיצובי הזה ניתן לקבוע את תצורת ריהוט הגן שלכם. למשל ההבדל בין נדנדה לגינה עם שלדה עגולה לשלדה מרובעת הוא הבדל חד שחשוב לשים אליו לב, וכמוהו גם ההבדל בין שולחן עץ עם קורות מרובעות לבין מקבילו עם הקורות העגולות. גם לצבעים השולטים במרחב יש משמעות, ובדרך כלל ניתן או להיצמד אליהם, או ליצור עיצוב באמצעות צבע מנוגד.

אזור היציאה מהגן, ליד השער

גם באזור זה יש להתחשב, בשל כך שאתם, בעבר, כבר קבעתם את תצורת השער, הגדר וכל רכיב אחר שנמצא בגן. באזור היציאה חשוב להסתמך על רהיטים שנראים כמו הרכיבים המלאכותיים באמצעותם עיטרתם את הגן, בשביל לא ליצור דיסוננס בין העיצוב הקיים לבין זה החדש. כך, למשל עיצוב מבואת יציאה אחורית של גן אשר לו שער עגול תהיה שונה מעיצוב גן דומה אשר לו דלת אחורית מרובעת בסגנון אורבני. אנו נסייע לכם לבחור ריהוט גן מתאים ביותר.

 

אפשר לעזור?