אי כפרי מעוצב למטבח בהתאמה אישית

אי כפרי מספק למשתמש המטבח חוויה ייחודית המאפשרת לו ליהנות מעמדת ישיבה בסגנון בארים, ממקומות אחסון ומעמדת הכנת מזון נוספת לשיש המרכזי. אנו מתמחים בעיצוב בית ומספקים תכנון ובנייה של אי כפרי למטבח על פי דרישה.

תכנון מבני על פי צרכי האחסון וההתנהלות שלכם

אצלנו, אי כפרי אינו מוצר גנרי. בשונה מחנויות הרשת של מוצרי הבית, כאן אתם מקבלים מוצר מכופתר לצרכים שלכם. אוהבים לאחסן הרבה בארונות מתחת לעמדת העבודה? אוהבים משטחי בישול גדולים? אצלנו תוכלו למצוא בדיוק את מה שמתאים לכם. באשר לעיצוב, אנו נעבור עמכם על כל פרט באי המטבח שלכם עד למציאת הנוסחה המושלמת לשילוב: צבע מתאים, צורה שמתכתבת עם יתר משטחי-ההגבהה במטבח, ועוד.

תכנון דקורטיבי מדוקדק בהתאם להעדפותיכם

אצלנו, אי כפרי יתבטא בדיוק כפי שמזמין העבודה מצפה: ניתן להזמין אי כפרי בצבעי עץ, או בצבעי שמנת ולבן וליהנות מגילופים ייחודיים למטבחים. התכנון הדקורטיבי ייעשה בכל שלבי העיצוב של ההתקן: בפרזול ידיות הארונות, בעמדת העבודה, במסגרת שלה ובכל מקום אחר. אפשר להזמין אי כפרי דמוי שולחן עם מגרעת פנימית לרגליים, שם ניתן להטמיע מספר כסאות בר על פי הזמנה.

התאמה מושלמת לחדר המטבח שלכם

בל נשכח כי ישנם מטבחים גדולים וישנם מטבחים קטנים. יש חדרי עיבוד מזון המחוברים לסלון ויש חדרים מופרדים עם דלת או מפתח ריק עם משקופים. אנו נספק לכם אי כפרי המתאים בדיור לחדר הקיים בפרספקטיבה על מנת שישתלב בו כראוי. אנו מקפידים מאד להתייחס הן לגודלו של החדר והן לחשיפה שלו לאור שמש על מנת לבחור בעובי האי המתאים ביותר, כזה שישתלב במרחב כראוי: לא בולט מדי ולא חסר-נוכחות.

עמידות לשנים רבות של שימוש פורה

אי כפרי מטעמנו מספק לכם את הבטוחה שיש לכם איפה לעבוד במטבח לשנים הבאות ולבלות בנעימים. אי כפרי זה הנו עמיד לשנים רבות, מיוצר בתקנים מערביים מחמירים ועל כן מבטיח את מלוא הנוחות עבורכם. עם אי כפרי למטבח המיוצר בתקנים אלה אתם יכולים לשים את מבטחכם שתיווצר יציבות ותסופק לכם הנאה רבה בעבודות המטבח בשנים הקרובות.

 

אפשר לעזור?