ארונות אמבטיה מעוצבים ומוצרים נלווים לאחסון במקלחת

ארונות אמבטיה מעוצבים, שידות אמבטיה מעוצבות ותאורה למקלחת חשוב לתכנן עם חברה המתמחה בעיצוב חדרי אמבטיה. תכנון עיצובי נכון של חדר האמבטיה יסלול את דרככם גם לחדר אמבטיה נוח ונגיש, אשר קל לתפעל את מוצריו, ולאחסן בארונות השונים את תכולתכם. לכן, כאשר אתם בוחרים שידות אמבטיה מעוצבות, ארונות אמבטיה מעוצבים, ורכיבים נוספים לחדר האמבטיה, טוב כי תעשו זאת עם חברה מקצועית אשר תוכל להשביח את בחירתכם, ולספק לכם רכיבים מעוצבים להפליא לחדר הרחצה שלכם.

ארונות אמבטיה מעוצבים – קווים כלליים לבחירתם

כאשר בוחרים ארונות אמבטיה מעוצבים, חשוב להדגיש מספר נושאים. ראשית כל, יש לדעת מהו עיצוב חדר האמבטיה לו אתם מייחלים: כפרי או מודרני, אורבני או עתיק? אם חדר האמבטיה שלכם מוכן, ורק ארון הוא שחסר בו, חשוב לבחור אותו בהתאם לנוסחת העיצוב הקיימת בחדר, אלא אם כן תהיו מעוניינים לשנות את תוואי העיצוב באמצעות שיפוץ בחדר. ההתאמה לעיצוב הבית מתבטאת בצבע-ארון נכון, צורת-ארון נכונה, ורכיבי פרזול מעוצבים בהתאמה מלאה להוואי הדקורטיבי בחדר הרחצה שלכם.

שידות אמבטיה מעוצבות

בחירתן של שידות אמבטיה מעוצבות דומה מאד לבחירת הארונות, רק שכאן יש לקחת בחשבון שמדובר ברכיב קטן יותר, שתפקידו להשלים אחסון מוצרים שלא נמצא להם מקום בארון, אך הכי מומלץ להפריד את המוצרים לכאלה שבהם משתמשים לטווח הרחוק, לעומת אלה שמשתמשים בהם בטווח הקרוב, אותם מומלץ לאחסן בשידה על מנת לשלוף אותם במהרה, ובנוחיות מרובה.

תאורה לבית בחדר האמבטיה

תאורה לחדר האמבטיה מומלצת להצבה על התקרה, על הזגוגיות השונות בחדר, למשל ליד המראה וארון הזכוכית. הצבת תאורה לבית במקומות הללו יוצרת אור קורן בתוך חדר האמבטיה, כזה אשר יגרום לחדר להיות מואר במיוחד, עם השתקפות של הזכוכית. כיום, פתרונות תאורת LED מאפשרים הבאת תאורה איכותית הביתה, כזו שזוהרת גם כאשר תנאי התאורה הטבעיים אינם מהמשובחים. חשוב לציין כי תאורה לבית בחדר האמבטיה הנבחרת על ידי מעצב תאורה לא רק תורמת לאיכות האור, אלא גם לאיכות העיצוב הנובע מגופי תאורה לבית, אשר עיצובם מרקיע שחקים ביחס לימות העבר, ונחשב למעניין הרבה יותר.

אפשר לעזור?