ארונות אמבטיה מעוצבים לחוויית רחצה מושלמת

אחד מפתרונות האחסון המדוברים ביותר בחדר האמבטיה הוא ארונות אמבטיה מעוצבים. ארונות האמבטיה שלכם יכולים להיות מעוטרים במראה, או בלעדיה. הם יכולים להתבסס על דלתות עם ידיות גדולות כקטנות, והם יכולים להיות חד כנפייםאו מרובי כנפיים. ארונות אמבטיה מעוצבים צריכים להיבחר על פי ממדי החדר ועל פי החזון שלכם, לפיו אתם רואים את עיצוב חדר האמבטיה.

ארון אמבטיה עם או בלי מראה?

ככל שיש לכם מראה המודבקת או מוברגת לקיר, מומלץ שלא להשקיע במראה גם בארון שלכם. אם אין לכם בכלל מראה בחדר האמבטיה, מומלץ כי ארונות אמבטיה מעוצבים יגובו במראה שתהיה במרכזם, ותאפשר לכם להתגנדר מול התמרוקים שלכם. עוד עניין שכדאי להכיר הוא הנושא של הרחבת ארונות אמבטיה מעוצבים במקרה שמעוניינים לאחסן בו תכולה נוספת.

הרחבה של ארונות אמבטיה מעוצבים – הכיצד?

ההרחבה מתבצעת באמצעות שידות אמבטיה מעוצבות אשר ניתן לשים בנפרד מן הארון או לחבר אליו. אנו נדאג לכם לפתרונות אחסון כמו שידות אמבטיה מעוצבות כך שיתאימו לעיצוב הארון שלכם, ולכן יתאימו לעיצוב חדר האמבטיה כולו, כייאה לפתרונות מגורים כמו בתים מעוצבים.

תחזוקת ארונות אמבטיה מעוצבים

הן ארונות אמבטיה מעוצבים והן שידות אמבטיה מעוצבות לא זקוקים ולא זקוקות לתחזוקה שוטפת, למעט הנעשה צירים ובפרזול (וגם זה לא תמיד, בהינתן שהם אלחלד). אם אתם חשים שהארון נעשה נמוך ונושק לרצפה, ייתכן כי סף החלודה שיש לכם על הפרזול והצירים חצה את גבול הנורמלי. בדקו שהרכיבים באחריות\ וקראו לנציג החנות ממנה קניתם להמשך טיפול.

על הקשר בין ארונות אמבטיה מעוצבים לבין בתים מעוצבים

בבתים בהם חדר האמבטיה נראה מטופח, נוצץ ומבריק – אתם רוצים להתרחץ ולבלות מדי ערב. כעת, נשאלת השאלה כיצד מגיעים לכך, ומה הקשר לטיפוח בתים מעוצבים? חדר האמבטיה הוא אחד מהחדרים החשובים בבית. גם האורחים שלכם צפויים לבקר בו לא מעט כאשר הם יבקשו להתפנות לשירותים, ולכן רצוי לשמור על רמה גבוהה של עיצוב גם שם, לא פחות מבחדרי הבית החזיתיים. בתים מעוצבים הם כאלו שמכילים חדרי אמבטיה עם ארונות אמבטיה מעוצבים, שידות אמבטיה מעוצבות ותפאורת חדר, כולל מראות, ברמה גבוהה ומותאמת אישית לדייר.

 

אפשר לעזור?